90 dni darmowej muzyki, rabaty w aplikacjach – nowa akcja w Huawei AppGallery
90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar to elementy nowej akcji Huawei promującej sklep z aplikacjami AppGallery. Producent będzie nas zachęcał do udziału w akcji pełną rozmachu kampanią w telewizji i internecie.

W promocji akcji weźmie udział ambasador marki, czyli Robert Lewandowski.



Prezenty za pobranie Empik Music, iTaxi, Hop.City i Traficar z AppGallery
Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z prezentów Huawei, muszą pobrać aplikację ze sklepu AppGallery, zarejestrować się w niej oraz odebrać kod w sekcji „Prezenty” w AppGallery.
- W przypadku Empik Music użytkownicy otrzymują 90-dniowy dostęp do ulubionej muzyki. Czas na skorzystanie z promocji jest ograniczony i trwa do stycznia 2021 lub do wyczerpania puli kodów.
- Osoby, które pobiorą z AppGallery aplikację Traficar, otrzymają 50 zł na pierwszy przejazd oraz 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym marki huawei.pl. Promocja potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.
- Za pobranie aplikacji iTaxi ze sklepu AppGallery, użytkownik otrzyma 50% zniżki na przejazd, przy czym wartość zniżki nie może przekroczyć 10 zł. Promocja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.
- W przypadku Hop.City, aplikacji do wypożyczania skuterów, Huawei oferuje prezent w postaci 20 minut darmowej jazdy. Promocja na Hop.City ważna jest do końca lipca lub do wyczerpania puli kodów.
Promocje, które ruszą 2 lipca, skierowane są zarówno do użytkowników starszych urządzeń marki z Google Mobile Services, jak i produktów nowej generacji bazujących na Huawei Mobile Services, takich jak smartfony Huawei Mate 30 Pro, Mate Xs, P40, P40 Pro, P40 lite, P40 lite E oraz Y5p i Y6p, a także tablety MatePad Pro i MatePad T8.
Aktualne oferty i promocja dostępne dla użytkowników sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery znajdują się na dedykowanej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/.
Kampania z Robertem
Lipcowa kampania promująca AppGallery prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych (dwie wersje spotu, 15- i 30-sekundowa) i w kanałach digital.
W kanałach digital ważnym punktem kampanii będzie wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei. Kampania będzie również komunikowana na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.