Uber zwraca pieniądze pasażerom. Wszystko za sprawą pewnego błędu
Firma Uber zaczęła akcję zwracania pieniędzy pasażerom w Chicago. Okazało się, że "niesłusznie naliczano im opłatę dodatkową za wjazd do strefy płatnego parkowania".

O firmie Uber ostatnio jest głośno w kontekście pieniędzy. Wczoraj pisaliśmy o tym, że wprowadza on możliwość płatności gotówką w Wielkiej Brytanii, teraz będzie zwracał niesłusznie pobrane pieniądze obywatelom Chicago.
Pasażerowie dostaną zwrot środków
I to się nazywa solidna firma. Po wykrytym błędzie w płatnościach aplikacji, firma zwraca wszystkim swoim klientom, którzy padli ofiarą błędu, pieniądze prosto na ich konto bankowe.



Firma oferująca przejazdy współdzielone twierdzi, że opłata za wjazd do strefy płatnego parkowania w Chicago została naliczona im niesłusznie.
Wcześniej, na początku roku firma ogłosiła, że za przejazdy rozpoczynające się lub kończące w Central Business District w mieście, między godziną 6:00 a 22:00, "we wszystkie dni tygodnia", będą naliczone dodatkowe opłaty w wysokości 1,5 dolara za przejazdy UberX i UberXL oraz 0,60 dolara za przejazd Pool.
Niesłusznie naliczane opłaty
Pasażerowie jednak zaczęli zgłaszać, że naliczane są im dodatkowe opłaty także poza wspomnianymi godzinami. Uber zbadał sprawę i wykrył błąd techniczny po swojej stronie. Natychmiast przeprosił za zaistniałą sytuację i przystąpił do zwrotów. Dała też gwarancję, że błąd został naprawiony i podobna sytuacja nie powinna mieć miejsca w najbliższej przyszłości.
Poprawiliśmy błąd i zwróciliśmy błędnie naliczoną kwotę pierwotną metodą płatności za ten przejazd.