Użytkownicy najnowszych iPhone'ów skarżą się na problemy z zasięgiem sieci komórkowej i Wi-Fi

W ostatni piątek iPhone'y Xs oraz Xs Max trafiły do pierwszych właścicieli. Weekend wystarczył, by część z nich zaczęła się skarżyć na dość poważny i irytujący problem w najnowszych smartfonach Apple'a.

Marian Szutiak (msnet)
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Użytkownicy najnowszych iPhone'ów skarżą się na problemy z zasięgiem sieci komórkowej i Wi-Fi

Zaprezentowane 12 września iPhone'y Xs i Xs Max charakteryzują się między innymi osiąganiem większej szybkości transmisji danych z wykorzystaniem sieci LTE. Cóż z tego, jeśli testy laboratoryjne sobie, a praktyka sobie. Coraz więcej użytkowników nowych smartfonów Apple'a zauważyło, że szybkość transmisji danych w sieciach komórkowych, a także przez Wi-Fi, jest w tegorocznych iPhone'ach mniejsza, niż w przypadku starszych modeli. Są też problemy z zasięgiem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zgodnie z tym co piszą użytkownicy nowych iPhone'ów na stronach pomocy Apple'a, a także w serwisach MacRumors i Reddit, problem wydaje się być szeroko rozpowszechniony w Stanach Zjednoczonych i nie ogranicza się do żadnego konkretnego operatora. Czyżby miał tu miejsce powrót niesławnego "uścisku śmierci", który nękał miedzy innymi iPhone'a 4? Przypomnijmy, że tamten problem polegał na tym, że wzięcie telefonu do ręki skutkowało zanikaniem zasięgu sieci komórkowej. Jakby powiedział Apple - użytkownicy trzymali telefon w niewłaściwy sposób.

Użytkownicy iPhone'ów czekają na aktualizację oprogramowania, która - taką mają nadzieję - rozwiąże problemy z zasięgiem.