Konsumencki dział Huaweia miał w 2014 roku sprzedaż na poziomie 16 mld dolarów
Richard Yu, szef działu konsumenckiego w Huaweiu przekazał, że urządzenia i usługi przeznaczone dla konsumentów osiągnęły w 2014 roku sprzedaż na poziomie 16 mld dolarów.

Richard Yu, szef działu konsumenckiego w Huaweiu przekazał, że urządzenia i usługi przeznaczone dla konsumentów osiągnęły w 2014 roku sprzedaż na poziomie 16 mld dolarów.
Jak pisaliśmy wcześniej, sprzedaż wszystkich trzech działów firmy (wraz z rozwiązaniami dla biznesu i działem odpowiedzialnym za sprzedaż infrastruktury komórkowej) wyniosły w 2014 roku około 46-47 mld dolarów. Dział konsumencki zajmuje się m.in. sprzedażą smartfonów, tabletów i modemów 3G/LTE.
W 2014 roku Huawei sprzedał około 75 mln sztuk smartfonów, poprawiając wynik w skali roku o 40%, ale nie osiągając planowanych 80 mln sztuk. Nie jest jeszcze znana uzyskana marża dla tego działu, dla całej grupy wyniosła w 2014 roku około 12%.
Zobacz: Wyniki Huawei za 2014 rok