PKO BP z wyczekiwaną zmianą. W końcu dla wszystkich

Klienci banku PKO korzystający z aplikacji mobilnej IKO w końcu doczekali się bardzo ważnej nowości. Teraz będzie można wyszukiwać transakcji po detalach.

Patryk Łobaza (BlackPrism)
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP z wyczekiwaną zmianą. W końcu dla wszystkich

Teraz niemal każdy ma przy sobie smartfona. W związku z tym w interesie banków jest udostępnienie swoim klientom aplikacji, która pozwoli im na szybki dostęp do swojego konta i funduszy. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Wyszukiwarka w aplikacji bankowej IKO

Już wcześniej informowaliśmy o tym, że klienci banku PKO BP korzystający z aplikacji mobilne IKO mogą już wyszukiwać poprzednie transakcje za pomocą wyszukiwarki tekstowej. Wystarczy wpisać imię, nazwisko, datę lub inną informację związaną z przelewem, by łatwo go znaleźć. Dotychczas funkcja ta była ograniczona do wersji aplikacji na system Android. Teraz będą mogli z niej skorzystać również posiadacze smartfonów Apple.

Nowa funkcja nie ogranicza się wyłącznie do wyszukiwania, lecz pomoże również dokonać ponownego przelewu na dany adres. Pełen zakres nowego narzędzia:

  • Możesz wyszukać transakcje m.in. po odbiorcy, nadawcy, tytule przelewu czy nazwie sklepu, w którym była wykonana płatność
  • Chcesz zlecić przelew ponownie? Znajdź go za pomocą wyszukiwarki i wybierz Powtórz
  • Potrzebujesz szybko potwierdzenia transakcji zleconej jakiś czas temu? Skorzystaj z wyszukiwarki, znajdź wykonany przelew i pobierz potwierdzenie