Disney+ z reklamami. Będą wyświetlane w odstępach czasowych
Netflix nie jest jedynym serwisem, który planuje pakiet z reklamami. Podobny krok zapowiada Disney+, ale według doniesień nie ma być tak źle.

Za niecały miesiąc — 14 czerwca — usługa Disney+ oficjalnie zadebiutuje w Polsce. Tym samym zyskamy dostęp do wielu filmów, seriali i programów z portfolio Myszki Miki. Polska cena to 28,99 zł miesięcznie, 289,90 zł przy zapłacie za cały rok z góry lub 229,90 zł w ramach promocji na start.
Disney+ z reklamami
Disney+ będzie w Polsce konkurować między innymi z Netflixem, który jeszcze w tym roku planuje wprowadzić tańszy pakiet z reklamami. Serwis Myszki Miki też ma takie plany. Tańszy abonament, w którym wyświetlane byłyby materiały promocyjne, również ma zadebiutować do końca tego roku, chociaż na razie tylko w USA.



Właśnie poznaliśmy nieoficjalnie szczegóły pakietu z reklamami na Disney+. Firma zamierza wyświetlać 4 minuty materiałów promocyjnych na każdą godzinę filmu lub serialu. Dodatkowo mają to być reklamy "family-friendly", czyli nie mogą dotyczyć między innymi alkoholu czy też polityki. Disney nie zamierza też promować swojej konkurencji, ale to raczej oczywiste.
Dodatkowo Disney+ nie będzie wyświetlać żadnych reklam na profilach stworzonych dla dzieci, a także przy treściach stworzonych z myślą o młodszych odbiorcach, nawet jeśli będą włączane na "dorosłych profilach". To też coś, za co należy platformę pochwalić.
Pakiet z reklamami ma być tańszy od standardowego, ale na razie nie jest znana dokładna cena. Do końca tego roku ma pojawić się w USA, ale Disney zapowiedział, że z czasem trafi także na inne rynki. Biorąc pod uwagę, że serwis już w przyszłym miesiącu zadebiutuje w Polsce, to prawdopodobnie także u nas z czasem pojawi się opcja tańszego oglądania z reklamami.