God of War na PC zyskał obsługę najnowszej technologii AMD

Bez różnicy czy masz kartę NVIDIA GeForce, czy AMD Radeon; nowszą czy starszą. Z szalenie przydatnej technologii FidelityFX Super Resolution 2.0 możesz skorzystać w kolejnej grze. Tym razem mowa o God of War na PC.

Przemysław Banasiak (Yokai)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
God of War na PC zyskał obsługę najnowszej technologii AMD

Na początku ubiegłego miesiąca, a dokładniej 12 maja 2022 roku, pojawiła się nowa technologia od AMD. Mowa o FidelityFX Super Resolution w wersji 2.0. Pierwsze testy udowodniły spory postęp. Różnica jest na tyle kolosalna, że część osób mówi nie tylko o dogonieniu, ale i przegonieniu rozwiązania od NVIDII.

Dalsza część tekstu pod wideo

AMD FSR 2.0 działa zarówno na Radeonach, jak i GeForce'ach

AMD FSR 2.0, podobnie jak NVIDIA DLSS, to zaawansowana metoda upscalingu. W skrócie obraz w grze renderowany jest w niższej rozdzielczości niż natywna, a następnie powiększany do wybranej przez gracza. W efekcie otrzymujemy dobrą jakość obrazu przy zachowaniu wysokiego klatkażu.

Pierwszą grą, która oferowała wsparcie AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 był Deathloop, drugi był Farming Simulator 22, a teraz wreszcie kolej na tegoroczny hit od Sony. Mowa o God of War w wersji na PC. Aktualizacja dostępna jest od wczoraj na platformie Steam i każdy może sprawdzić FSR 2.0 samemu.

Według Czerwonych wprowadzenie do gry AMD FidelityFX Super Resolution 2.0, jeśli jest już tam konkurencyjne NVIDIA DLSS, zajmuje około 3 dni. Tym samym należy zakładać, że pula gier będzie sukcesywnie rosnąć. To dobrze, bowiem rozwiązanie AMD jest uniwersalne. Działa zarówno na Radeonach, jak i Geforce'ach. Nowszych i starszych.