InPost poinformował o oficjalnym podniesieniu cen zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Więcej za Paczkomaty i kuriera zapłacimy już od 1 kwietnia 2021 roku.
InPost podnosi ceny zarówno za usługi Kuriera, jak i Paczkomaty. Dotyczy to tak samo klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Jeśli paczkę nadamy za pośrednictwem aplikacji na smartfonie lub poprzez Szybkie Nadanie, to zapłacimy kolejno:
Na tym jednak podwyżki się nie kończą. Więcej zapłacimy również za nadanie paczek za pomocą kuriera. Nowe ceny to:
Poza tym klienci biznesowi zapłacą więcej za przesyłki InPost Paczkomaty 24/7 dla klientów biznesowych, przesyłki InPost Kurier dla klientów biznesowych, Paczki niestandardowe oraz weryfikację wagi i wymiarów przesyłek dla klientów biznesowych.
InPost tłumaczy, że wzrost cen spowodowany jest szeregiem inwestycji, których firma dokonała w 2020 roku, intensywnym rozwojem sieci paczkomatowej, a także otwarciem drugiej sortowni centralnej. Nie bez znaczenia są również wzrost kosztów spowodowany między innymi inflacją, rosnąca cena energii elektrycznej, wzrosty płac, a także panująca pandemia. Wyższe ceny zaczną obowiązywać od 1 kwietnia 2021 roku.
Zobacz: Allegro będzie konkurować z InPostem i postawi własne automaty paczkowe
Zobacz: Amazon podpisał umowę z InPost. Zakupy dostarczy do Paczkomatów
Źródło tekstu: InPost