DAJ CYNK

BLIK rozdaje sztabki złota, czeki i vouchery. Wystartowała Blikomania

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Rozpoczęła się kolejna edycja Blikomanii, czyli loterii Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Uczestnicy mają szansę zagrać o sztabki złota i inne nagrody o łącznej wartości ponad 1,8 mln zł.

Blikomania to cykliczna akcja Polskiego Standardu Płatności, skierowana do użytkowników systemu płatności  BLIK. Zasady są proste – w loterii może wciąć udział każdy, kto płaci Blikiem i uzupełni formularz rejestracyjny na stronie www.blikomania.pl.

Blikomania 2023 to 63 nagrody głównesztabki złota o wadze jednej uncji każda oraz dodatkowe nagrody – prawie 9,5 tys. czeków o wartości 100 i 200 zł. Codziennie na realizujących transakcje Blikiem – kodem, przelewy na telefon, wypłaty lub wpłaty w bankomacie – czekają czeki o wartości 100 zł. Z kolei użytkownicy, którzy zapłacą zbliżeniowo Blikiem, mogą wylosować w loterii nagrodę dzienną – czek na kwotę 200 zł.

W tegorocznej edycji każdy uczestnik otrzyma również nagrodę gwarantowaną, czyli kod na stronę Legimi na jeden z darmowych e-booków lub synchrobooków – do wyboru jest 20 pozycji. Pula wszystkich wygranych wynosi ponad 1,8 mln zł.

Blikomania 2023

W loterii może wziąć udział każdy, kto płaci Blikiem. Wystarczy poprawnie zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i zrealizować transakcję rejestracyjną o wartości 1 zł. Każda wpłata zasili konto Fundacji Uniwersytet Dzieci i zostanie przeznaczona na realizację działań edukacyjnych m.in. dotyczących bezpieczeństwa w sieci.

Loterię wspiera 18 banków, które udostępniają płatności BLIK w swoich aplikacjach mobilnych. Blikomania 2023 potrwa do 4 czerwca 2023 roku.

Jak podaje Polski Standard Płatności, jego system BLIK to najpopularniejsza metoda płatności w Polsce, z której aktywnie korzysta już 13 mln użytkowników. W 2022 roku zrealizowali oni ponad miliard transakcji o łącznej wartości 163,9 mld zł. Cykliczna loteria Blikomania ma zachęcić obecnych użytkowników do realizacji transakcji BLIK, a także skłonić nowych użytkowników do skorzystania z niego po raz pierwszy.

Kampania promocyjna tegorocznej edycji loterii nawiązuje do igrzysk, gdzie główną nagrodą jest złoto. W materiałach promujących widzimy Tomasza Kota, który w żartobliwy sposób nawiązuje do olimpijskich dyscyplin sportowych.

Zobacz: BLIK w nowej roli. Polacy zapłacą łatwiej niż kiedykolwiek
Zobacz: BLIK podsumował rok. Jest się czym chwalić

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock, Polski Standard Płatności

Źródło tekstu: Polski Standard Płatności,