Jeśli w tym momencie nie działa Ci strona i aplikacja mBank, to nie jesteś sam. Bank boryka się aktualnie z awarią.
Chociaż liczba zgłoszeń na stronie downdetector jeszcze nie przytłacza, to możemy potwierdzić, że mBank ma w tym momencie problem z poprawnym działaniem. Pierwsze sygnały o problemach pojawiły się około 10:30.
Z naszych informacji wynika, że mBank ma w tym momencie problem zarówno z działaniem strony internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Ta druga wiesza się po podaniu PIN-u do logowania lub uwierzytelnianiu za pomocą odcisku palca. Przez to nie działa też zatwierdzanie płatności kartą za pomocą aplikacji. Możemy natomiast potwierdzić, że działają same płatności mobilne.
Na ten moment nie wiemy, co jest przyczyną awarii i kiedy zostanie ona naprawiona. Użytkownicy mBanku muszą przygotować się przynajmniej na chwilowe problemy z działaniem usług.
Aktualizacja:
Sam mBank potwierdził problemy z działaniem swoich usług.
Możecie mieć problem z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Serwisy ładują się dłużej niż zazwyczaj.
— mBank (@mBankpl) August 9, 2022
Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość. pic.twitter.com/DtAC8RArmJ
Aktualizacja 2:
Możecie korzystać z naszych usług i logować się przez serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia. https://t.co/RLfig55GYf
— mBank (@mBankpl) August 9, 2022
Zobacz: PKO BP szykuje przerwę. Załatw sprawy wcześniej
Zobacz: Alior Bank udostępnia klientom usługę mojeID
Źródło zdjęć: Lukasz Wrobel / Shutterstock.com