Fintech Twisto podpisał umowę z PayU, dzięki której z płatności odroczonych Twisto będą mogli skorzystać klienci tysięcy sklepów internetowych w Polsce, udostępniających system płatności PayU. Rozwiązanie zostanie wprowadzone do e-sklepów w ciągu kilku najbliższych tygodni.
Dzięki umowie Twisto i PayU w ciągu kilku najbliższych tygodni płatności odroczone oferowane przez fintech staną się dostępne dla klientów tysięcy sklepów internetowych w Polsce, korzystających z systemu PayU. Kupujący zyskają tym samym możliwość darmowego przesunięcia płatności nawet do 45 dni (do 21 dni bez rejestracji, tj.: bez zakładania konta Twisto). Pomimo tego, że klient przesuwa płatność, sklep otrzymuje należność następnego dnia roboczego. Twisto pokrywa 100 proc. wartości zakupu.
Udostępnienie możliwości odroczenia płatności to korzyści nie tylko dla klientów, ale i dla sklepów. Jedną z nich jest wzrost wartości koszyka zakupowego. Jak podaje Twisto, klienci decydujący się na opcję „kup teraz, zapłać później” realizują zamówienia o wartości 20 proc. wyższej niż przy tradycyjnych metodach zapłaty.
Możliwość przesunięcia płatności wpływa również na zwiększenie wskaźnika konwersji średnio o 12 proc. (wg danych Twisto), ponieważ niezdecydowani konsumenci chętniej dokonują zakupów, jeżeli mogą sprawdzić produkt, zanim za niego zapłacą.
Obecnie możliwość odroczenia płatności z Twisto oferuje około 4 tys. sprzedawców w Polsce i w Czechach. Dzięki nawiązaniu współpracy z PayU liczba sklepów partnerskich Twisto w Polsce wzrośnie kilkudziesięciokrotnie.
Udostępnienie płatności odroczonych Twisto w bramce płatniczej PayU na polskim rynku to rozszerzenie dotychczasowej współpracy obu firm. Od lutego 2020 r. PayU udostępnia Twisto jako jedną z metod płatności w sklepach internetowych w Czechach.
Zobacz: Revolut jak PayU i Przelewy24 – uruchamia usługi akceptacji płatności
Zobacz: PayU poszerza ofertę lokalnych metod płatności w Europie. Ma to pomóc sklepom internetowym w zdobywaniu nowych rynków
Źródło tekstu: Twisto