DAJ CYNK

Polacy znów nabijani w butelkę, chodzi o klientów Millennium

Damian Jaroszewski (NeR1o)

Bezpieczeństwo

Polacy znów nabijani w butelkę, chodzi o klientów Millennium

Klienci Banku Millennium powinni mieć się na baczności. Oszuści wymierzyli w nich nowy atak phishingowy.

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Internetowi oszuści tym razem wzięli na celownik klientów Banku Millennium. Jeśli takie osoby znajdują się wśród członków Waszej rodziny lub znajomych, to lepiej przestrzeżcie ich przed działaniem naciągaczy.

Atak na klientów Banku Millennium

Atak nie jest ani nowy, ani specjalnie wyszukany, a jednak warto przed nim ostrzec. Zespół CSiRT KNF przestrzega, że na skrzynki e-mailowe wielu osób zaczęły trafiać wiadomości o wprowadzeniu nowego systemu Banku Millennium, który rzekomo zwiększa bezpieczeństwo. W treści znajduje się też link do strony, gdzie można go aktywować.

Odnośnik prowadzi do fałszywej witryny, która swoim wyglądem przypomina stronę Banku Millennium i zawiera nawet ostrzeżenia o różnego rodzaju oszustwach. Jednak w rzeczywistości jej celem jest wyłudzanie danych logowania do bankowości internetowej. Stąd już prosty krok do utraty pieniędzy, więc nie dajcie się nabrać.

Zobacz: TeleMIX (odc. 5) – skrót najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia
 

Zobacz: PKO BP ostrzega klientów. Możesz stracić wszystkie pieniądze

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: własne

Źródło tekstu: CSIRT KNF