[Aktualizacja] PKO Bank Polski udostępnia nową wersję aplikacji IKO. Co się zmieniło?

Jest już nowa wersja aplikacji IKO PKO Banku Polskiego. Wśród nowości są dodatkowe możliwości Asystenta głosowego oraz funkcja Moje dane.

Marian Szutiak (msnet)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] PKO Bank Polski udostępnia nową wersję aplikacji IKO. Co się zmieniło?

PKO Bank Polski stale rozwija możliwości swojej aplikacji mobilnej IKO, czego potwierdzeniem jest wprowadzenie jej nowej wersji, oznaczonej numerem 3.138, dostępnej dla smartfonów i tabletów z systemem Android. W aplikacji pojawiły się nowe funkcje.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwsza z nowości dotyczy Asystenta głosowego IKO. Teraz korzystając z niego klienci banku mogą:

  • zmienić limit na karcie debetowej i/lub kredytowej,
  • zlecić spłatę karty kredytowej.

Drugą nowością jest funkcja „Moje dane”, dzięki której można:

  • sprawdzić, czy dane klienta w banku sa aktualne,
  • zmienić swój adres e-mail,
  • włączyć lub wyłaczyć zgodę marketingową.

Niektóre dane (PESEL, nr dokumentu tożsamości, nr telefonu) ze względów bezpieczeństwa są w IKO prezentowane w formie zamaskowanej. Żeby je zobaczyć, trzeba podać PIN do aplikacji. Jeśli klient chce zmodyfikować inne dane (oprócz adresu e-mail), zrobi to tak, jak dotychczas – w serwisie iPKO.

Aktualizacja:

Użytkownicy aplikacji IKO na urządzeniach z systemem iOS mogą dodać w Asystencie głosowym skróty do Siri, dzięki czemu wydawanie poleceń będzie jeszcze szybsze. Można ustawić własne komendy do wywoływania Asystenta głosowego lub zaakceptować te zaproponowane domyślnie, takie jak:

  • „Hey Siri, Talk to IKO” – uruchamianie Asystenta głosowego,
  • „Hey Siri, Talk to IKO – transfer” – wykonanie przelewu,
  • „Hey Siri, Talk to IKO – Blik” – by otrzymać kod BLIK,
  • „Hey Siri, Talk to IKO – history” – sprawdzenie historii konta.