Z FreeM i Mova numery można przenosić miesiac dłużej

InItTec, dawny CP Telecom, o miesiąc do 31. października przedłużył możliwość przeniesienia numeru FreeM i Mova do innej sieci. Choć formalnie usługi przestały miały być świadczone 30. września, to użytkownicy donoszą, że karty SIM wciąż logują się do sieci i można z nich prowadzić rozmowy.

Redakcja Telepolis
28
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Z FreeM i Mova numery można przenosić miesiac dłużej

InItTec, dawny CP Telecom, o miesiąc do 31. października przedłużył możliwość przeniesienia numeru FreeM i Mova do innej sieci. Choć formalnie usługi przestały miały być świadczone 30. września, to użytkownicy donoszą, że karty SIM wciąż logują się do sieci i można z nich prowadzić rozmowy.

Co ciekawe, choć nie działają usługi premium SMS, rozmowy międzynarodowe oraz roaming, to pozostałe funkcjonują, a stan konta nie zmienia się pomimo użycia.

Szerzej o zakończeniu działalności obu marek pisaliśmy w tej wiadomości. O planowanym terminie zakończenia świadczenia usług klienci zostali poinformowani za pomocą SMS-a (13. września), przez komunikaty na stronach www oraz poprzez ogłoszenie opublikowane w Gazecie Wyborczej (20. września).

Po uzyskaniu wyjaśnień od firmy InItTec - aktualnego właściciela operatora MOVA - UKE informuje, iż abonenci Mova mogą przenosić swoje numery do sieci innych operatorów komórkowych do 31. października, o ile wcześniej, dokonają rejestracji karty SIM. Każdy abonent może zarejestrować, o ile posiada, kilka numerów i kolejno przenieść te numery do innej sieci - napisano na stronach UKE.

Niewykorzystane środki na koncie abonenckim operator będzie zwracał abonentom, którzy dokonali rejestracji karty SIM oraz wypełnili stosowny formularz zwrotu niewykorzystanych środków.

Dalsza część tekstu pod wideo