Xiaomi Mi TV P1 z Android TV w nowej promocji nawet 300 zł taniej

Seria telewizorów Xiaomi Mi TV P1 z Android TV zadebiutowała w kwietniu i od tego czasu producent bardzo stara się nas zachęcić do kupna jednego z nowych modeli. Xiaomi ogłasza kolejną w ostatnim czasie promocję, która tym razem dotyczy wersji 32, 43 i 55 cali.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Xiaomi Mi TV P1 z Android TV w nowej promocji nawet 300 zł taniej

Serię niemal bezramkowych smart telewizorów Xiaomi Mi TV P1 reprezentują modele w czterech przekątnych: 32, 43, 50 i 55 cali. Wszystkie działają pod kontrolą systemu Android TV, w którym dostępne są aplikacje takie jak Netflix, Prime Video czy YouTube. Wśród funkcji znalazły się także Asystent Google ze sterowaniem głosowym oraz Chromecast.  

Dalsza część tekstu pod wideo

Modele 43, 50 i 55 cali wyposażone są w ekrany o rozdzielczości 4K UHD i zapewniają obsługę Dolby Vision. Zastosowana w nich technologia MEMC generuje dodatkowe klatki, dzięki czemu obraz zyskuje większą płynność, minimalizowane są też opóźnienia. Dwa topowe modele 50 i 55 cali oferują ponadto wsparcie dla HDR10+ i zapewniają 88% pokrycia skali barw NTSC. Najtańszy model z ekranem 32 cale oferuje rozdzielczość jedynie 1366 x 768 pikseli i nie ma HDR. 

Telewizory z serii Mi TV P1 zapewniają łączność Bluetooth 5.0 i dwuzakresowe (2,4 GHz / 5 GHz) Wi-Fi. Na obudowie znajdują się trzy złącza HDMI, dwa złącza USB 2.0 oraz RJ-45.

Xiaomi Mi TV P1 z Android TV w nowej promocji nawet 300 zł taniej

Xiaomi Mi TV P1 w promocji

W przeciwieństwie ostatniej, weekendowej promocji na Mi TV P1 nowa akcja potrwa nieco dłużej – jeszcze przez 6 dni, licząc z dziś. Do 13 czerwca obowiązują następujące ceny:

  • Xiaomi Mi TV P1 55 cali (4K) – obniżka z 2599 zł do 2299 zł,
  • Xiaomi Mi TV P1 43 cale (4K) – obniżka z 1899 do 1799 zł,
  • Xiaomi Mi TV P1 32 cale (HD) – obniżka z 1199 do 999 zł.

Promocja obowiązuje w sklepach Xiaomi: www.mistore.pl, www.mi-home.pl, www.mimarkt.pl w sieciach handlowych i e-sklepach. Dostępność produktów w różnych kanałach sprzedaży może się różnić.