Wyniki Multimedia Polska po 3Q2016

Po III kwartale przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 4,36% do 550 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 21,94 mln zł, czyli o 42% mniej niż przed rokiem.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wyniki Multimedia Polska po 3Q2016

Po III kwartale przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 4,36% do 550 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 21,94 mln zł, czyli o 42% mniej niż przed rokiem. W raportowanym kwartale przychody wzrosły o 5% do 184,6 mln zł, ale zysk netto spadł o 26% do 10,24 mln zł rdr.

Po trzecim kwartale przychody z segmentu telewizji stanowiły 49,64%, z Internetu 30,61%, z telefonii 12,69%, a pozostałe źródła stanowiły 7,08%.

Na września Grupa Multimedia Polska świadczyła usługi na rzecz 835,4 tys. abonentów, z których 396,8 tys. korzystało z jednej usługi, 310,2 tys. korzystało z dwóch usług, a 128,3 tys. z trzech i więcej usług.

Na dzień 30 września łącznie firma dostarczała swoim klientom 1,736 mln usług (RGU), czyli 65,7 tys. więcej (5,2% więcej) niż na koniec 3Q2015 r.:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • usługi wideo - 847,7 tys. (wzrost o 6% rok-do-roku)
  • usługi internet - 530,3 tys. (spadek o 1% rok-do-roku)
  • usługi głosowe - 269,8 tys. (spadek o 5% rok-do-roku)
  • pozostałe usługi (t.j. energia, monitoring, ubezpieczenia) - 88,4 tys. (wzrost o 211% rok-do-roku)