Wydatki telekomów na reklamę w telewizji
Wśród polskich telekomów najwięcej w styczniu wydał na reklamy w telewizji Orange - 22 mln zł. Najmniej Grupa Cyfrowego Polsatu - 12,9 mln zł.

Wśród polskich telekomów najwięcej w styczniu wydał na reklamy w telewizji Orange - 22 mln zł. Najmniej Grupa Cyfrowego Polsatu - 12,9 mln zł.
Zaprezentowane niżej wyniki są częścią raportu przygotowanego przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. W stosunku do stycznia 2014 roku wydatki zredukował Orange Polska, pozostałe telekomy zwiększyły je. Prezentowane wydatki reklamowe nie uwzględniają rabatów.
Korporacja |
Styczeń 2014 |
Styczeń 2015 |
Orange Polska |
26 917 905 zł |
22 002 244 zł |
P4 |
14 236 336 zł |
19 882 053 zł |
T-Mobile Polska |
4 068 487 zł |
13 119 249 zł |
Grupa Cyfrowy Polsat |
7 850 zł |
12 915 423 zł |