Wiadomości
Wydatki reklamowe operatorów w 2013 roku
W 2013 roku polscy operatorzy wydali cennikowo 1,7 mld zł na reklamę w mediach (bez Internetu). To o 0,06% więcej niż rok wcześniej - wynika z danych opublikowanych przez Kantar Media.
18
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

W 2013 roku polscy operatorzy wydali cennikowo 1,7 mld zł na reklamę w mediach (bez Internetu). To o 0,06% więcej niż rok wcześniej - wynika z danych opublikowanych przez Kantar Media.
Dalsza część tekstu pod wideo
Operator |
2012 |
2013 |
Zmiana |
T-Mobile |
496,2 mln zł |
472,4 mln zł |
-4,7% |
Orange |
539,6 mln zł |
450,8 mln zł |
-16,5% |
Polkomtel |
374,6 mln zł |
411,1 mln zł |
+9,7% |
P4 |
274,9 mln zł |
366,1 mln zł |
+33,2% |
Razem |
1,69 mld zł |
1,7 mld zł |
+0,06% |
Pokaż więcej