Xiaomi znowu grzebie w swoich markach. Teraz Redmi
Xiaomi postanowił po raz kolejny namieszać w swoim portfolio marek. Tym razem kolej padła na Redmi. Ma to być nowy początek dla tej części Xiaomi.

Xiaomi zaczął jako marka specjalizująca się w niskiej półce cenowej. Chińczykom poszła ta misja bardzo dobre i skutecznie zawalczyli tam z dotychczasowym królem Samsungiem. Xiaomi niepodzielnie panował wśród budżetowców aż do pojawienia się Realme, który okazał się być równorzędnym rywalem. Sam Xiaomi potem spróbował swoich sił również w walce o obłożone wyższą marżą telefony ze średniej i wysokiej półki.
Redmi po nowemu, nie tylko logo
Wtedy też narodziła się koncepcja wydzielenia Redmi jako osobnej marki skupionej na dotychczasowej niszy Xiaomi. Do tej pory Redmi była tylko linią produktów Xiaomi. Było to ewindente wzorowanie się na Oppo i wydzieleniu Realme. Jednocześnie Xiaomi wydzielił markę Black Shark jako skupioną na sektorze telefonów dla graczy. Powstałą również marka Poco.



Niedawno pisaliśmy, że Xiaomi postanowił jednak nieco bardziej zunifikować swoje marki, a swoją osobną stronę internetową straci Poco. Teraz przyszła pora na Redmi. Marka otrzyma całkowicie nowe logo. Ma to być jeden z elementów nowego otwarcia dla Redmi. Jednocześnie doczekaliśmy się potwierdzenia, że seria K będzie teraz również walczyć o wyższe segmenty. Seria K będzie pozycjonowana jako zabójca flagowców, a jej dotychczasowe miejsce zajmie seria Turbo.
Zobacz: Xiaomi unifikuje marki. Strona Poco do odstrzału
Zobacz: Xiaomi zapowiada Redmi K80 Pro. Ma być lepszy od OnePlus 13
Sprawdź najnowsze promocje na smartfony Xiaomi w RTV Euro AGD
👉 Smartfon Xiaomi Redmi 13 6/128GB za 499 zł zamiast
👉 Smartfon Xiaomi Redmi Note 13 8/256GB za 739 zł zamiast
👉 Smartfon Xiaomi Redmi Note 13 Pro 8/256GB za 999 zł zamiast
👉 Smartfon Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 12/512GB za 1599 zł zamiast 2199 zł
👉 Smartfon Xiaomi 14T 12/256GB za 2399 zł zamiast