Xiaomi znowu grzebie w swoich markach. Teraz Redmi

Xiaomi postanowił po raz kolejny namieszać w swoim portfolio marek. Tym razem kolej padła na Redmi. Ma to być nowy początek dla tej części Xiaomi.

Michał Świech (Isand)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Xiaomi znowu grzebie w swoich markach. Teraz Redmi

Xiaomi zaczął jako marka specjalizująca się w niskiej półce cenowej. Chińczykom poszła ta misja bardzo dobre i skutecznie zawalczyli tam z dotychczasowym królem Samsungiem. Xiaomi niepodzielnie panował wśród budżetowców aż do pojawienia się Realme, który okazał się być równorzędnym rywalem. Sam Xiaomi potem spróbował swoich sił również w walce o obłożone wyższą marżą telefony ze średniej i wysokiej półki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Redmi po nowemu, nie tylko logo

Wtedy też narodziła się koncepcja wydzielenia Redmi jako osobnej marki skupionej na dotychczasowej niszy Xiaomi. Do tej pory Redmi była tylko linią produktów Xiaomi. Było to ewindente wzorowanie się na Oppo i wydzieleniu Realme. Jednocześnie Xiaomi wydzielił markę Black Shark jako skupioną na sektorze telefonów dla graczy. Powstałą również marka Poco.

Niedawno pisaliśmy, że Xiaomi postanowił jednak nieco bardziej zunifikować swoje marki, a swoją osobną stronę internetową straci Poco. Teraz przyszła pora na Redmi. Marka otrzyma całkowicie nowe logo. Ma to być jeden z elementów nowego otwarcia dla Redmi. Jednocześnie doczekaliśmy się potwierdzenia, że seria K będzie teraz również walczyć o wyższe segmenty. Seria K będzie pozycjonowana jako zabójca flagowców, a jej dotychczasowe miejsce zajmie seria Turbo.

Sprawdź najnowsze promocje na smartfony Xiaomi w RTV Euro AGD