Po godzinie 21 klienci sieci Orange zaczęli alarmować o problemach z działaniem Internetu mobilnego i stacjonarnego. Wygląda na to, że awaria dotknęła większą część Polski, choć jej źródło znajduje się poza granicami kraju.
Liczba zgłoszeń dotyczących awarii sieci Orange po godzinie 21 przekroczyła 3800. Sygnały płyną z różnych zakątków kraju. Również na Facebooku operatora pojawiło się wiele wpisów na ten temat.
Zobacz: Orange na kartę: 5 GB w prezencie na pierwszy weekend wakacji
Jak udało nam się dowiedzieć, przyczyną problemów jest awaria łączy poza granicami Polski, z których korzysta Orange Polska. To powoduje problemy z otwieraniem części stron internetowych.
Zobacz: Zmiany w ofercie Orange Love. Światłowód od 300 Mb/s, tańszy abonament i więcej Internetu na komórki
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek nowych informacji, wiadomość będzie aktualizowana.
Zobacz: Motorola One Pro - pierwszy telefon tej marki z poczwórnym aparatem z tyłu
Zobacz: Sharp Aquos C10 - test przewidywalnie przeciętnego telefonu, który zasługuje na kilka pochwał
Zobacz: Ministerstwo Cyfryzacji walczy z mitami na temat sieci 5G
Aktualizacja
Rzecznik prasowy Orange poinformował o zakończeniu awarii. Wszystkie usługi powinny już działać prawidłowo. W przypadku urządzeń mobilnych warto je uruchomić ponownie w celu nawiązania nowego połączenia z siecią.
Źródło tekstu: wł