Oppo rozpoczęło we wrześniu współpracę z dwiema nowymi firmami serwisowymi, międzynarodową CTDI oraz krakowską W&K. Obie będą odpowiadać za naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne wszystkich produktów Oppo.
Z początkiem września Oppo podpisało umowy partnerskie z dwoma nowymi podmiotami serwisowymi, firmami CTDI oraz W&K. Serwisy te będą wykonywać, na rzecz producenta, naprawę sprzętów w ramach gwarancji, jak i usług pogwarancyjnych. Oppo współpracuje w Polsce z czterema autoryzowanymi serwisami, dzięki czemu klienci z całego kraju mają łatwiejszy dostęp do usług posprzedażowych.
Zobacz: Kup smartfon Oppo i zgarnij voucher na produkty Adidasa
Zobacz: Oppo Reno8 i Oppo Reno8 Pro pojawiają się w Europie
Użytkownicy produktów marki Oppo mogą liczyć na wsparcie poprzez bezpośredni kontakt z każdym z serwisów. Wszystkie firmy świadczą usługi w modelu door-to-door. Dzięki temu klient może zamówić kuriera po odbiór sprzętu, który zostanie dostarczony z powrotem po naprawie pod wskazany adres. Serwis W&K będzie ponadto pierwszym w Polsce salonem serwisowym Oppo dostępnym w modelu walk-in – klient będzie mógł przekazać uszkodzony sprzęt osobiście oraz zasięgnąć informacji o jego naprawie. Punkt ten znajduje się w Krakowie przy ulicy Jana Zamoyskiego 81.
CTDI to globalna firma, oferująca kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań inżynieryjnych, serwisowych i logistycznych dla przemysłu komunikacyjnego. Posiada 100 oddziałów w 22 krajach na niemal wszystkich kontynentach i zatrudnia 17500 pracowników. Polski oddział firmy działa od 2000 roku.
Firma W&K z siedzibą w Krakowie od 2005 roku świadczy usługi serwisowe sprzętu telekomunikacyjnego i IT. Obecnie jest największym serwisem telefonów komórkowych w południowej Polsce.
Zobacz: Corning otwiera w Polsce fabrykę światłowodów
Zobacz: iPhone 14. Apple pluje Polakom w twarz. U nas najdrożej
Źródło zdjęć: Oppo
Źródło tekstu: Oppo