Wiadomości
Mój T-Mobile, nowy serwis kliencki T-Mobile
T-Mobile prezentuje nowy serwis kliencki do zarządzania usługami. W ten oto sposób Mój T-Mobile zastąpi dotychczasowe iBOA.
6
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Różowy operator zapewnia, że wszystkie najważniejsze informacje są w zasięgu wzroku. Nowa szata graficzna ma zapewnić przejrzysty dostęp do informacji a intuicyjny interfejs, że obsługa serwisu jest prosta i nie wymaga zbyt dużego nakładu czasu. Przede wszystkim jednak Mój T-Mobile to pełniejsza kontrola nad posiadanymi usługami.
Dalsza część tekstu pod wideo
Można tam błyskawicznie sprawdzić wszystkie rozliczenia, listę połączeń czy zużycie pakietu danych, jak również pobrać faktury (także historyczne). W serwisie wyróżniono także listę usług dodatkowych, które można aktywować i dezaktywować jednym kliknięciem.