lajt mobile uruchamia własnego bloga - o ofertach, ale nie tylko
Formuła bloga na dobre wpisała się już w krajobraz stron internetowych, a blogi firmowe, na których do klientów mówi się zwykłym, ludzkim językiem, a nie „po marketingowemu” lub „po urzędowemu” od dawna są już standardem, także wśród operatorów telefonii komórkowej. Teraz dołączył do nich lat mobile.

Twórcy firmowego bloga sieci lajt mobile postanowili zacząć opisywać tematy, które stanowią odpowiedź na pytania zadawane przez abonentów - czy to na infolinii sieci, czy w zgłoszeniach do pomocy technicznej. Uruchomiony pod adresem lajtmobile.pl/blog/strona/1/ blog ma być poświęcony nie tylko telekomunikacji, ale także szeroko rozumianemu pojęciu lifestyle. Autorzy zapewniają, że na blogu cyklicznie pojawiać się będą artykuły użytkowe, ciekawostki oraz nowinki ze świata technologii i telekomunikacji.
Zobacz: lajt mobile: 20% więcej za doładowania
Zobacz:l ajt mobile wzbogaca oferty o nielimitowane rozmowy na stacjonarne



W tej chwili na blogu lajt mobile jest tylko kilka wpisów, zamieszczonych jednego dnia, ale można już tam znaleźć kilka interesujących informacji dla klientów sieci, na przykład odpowiedź na pytanie, jak zarejestrować numer na kartę bez wychodzenia z domu czy też, co należy zrobić w razie zgubienia telefonu.
Zobacz: Blog Orange z nagrodami
Zobacz: 6 lat blogów Orange
Najbardziej znany operatorski blog to bez wątpienia ten należący do sieci Play, który prowadził przez lata były już rzecznik fioletowych - Marcin Gruszka. Podobną formułę przyjął także Orange, na którego blogu też ukazuje się sporo informacji często w bardzo luźnej formie. Wśród sieci MVNO swojego bloga prowadzi także Mobile Vikings. Niestety, są też operatorzy, którzy przemawiają do swoich klientów tylko „po marketingowemu”.