DAJ CYNK

Co się dzieje w salonach Plusa? Operator pokaże to „od kuchni”

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

kadr z reklamy Plusa

Plus wprowadził odświeżoną ofertę, rusza też z nową kampanią „Plus od kuchni”. W najnowszych spotach u boku Wojtka Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie, w których wcielają się Anna Smołowik i Filip Orliński.

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Zobacz: Nowa oferta Plusa. Więcej internetu i 5G dla każdego

Plus wczoraj zaprezentował nową odsłonę swoich usług w abonamentach głosowych i ofertach internetowych, a jednocześnie startuje z odświeżoną kampanią reklamową. Obok znanego z wcześniejszych spotów Wojtka Mecwaldowskiego, czyli „starszego specjalisty Wojtka”, pojawiają się specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik) oraz młody sprzedawca Filip (Filip Orliński). Całą trójka będzie pojawiać się w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora.

Nowa formuła komunikacji Plusa to świeżość, lekkość i humor. Stawiamy na nowoczesny dialog, pokazując markę i bohaterów w sposób nienachalny i naturalny. Nasz nowy format  prezentuje markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie

 – przekonuje Plus.

W takiej formie operator chce pokazać klientom swoją codzienność. Rozmowy przy kawie, opowiadanie sobie historii o klientach, komentowanie nowych produktów w luźny, naturalny sposób, w jaki rozmawia każdy z nas – Plus zaprasza na zaplecze swoich salonów sprzedaży. 

Nowi u Plusa: Ania i Filip

W pierwszym etapie kampanii poznamy bohaterów, Specjalistów Sprzedaży w salonie Plusa. W teaserach zobaczymy znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli życzliwego, energicznego mentora, dbającego o swoich współpracowników. 

Obok niego wystąpi specjalistka sprzedaży Ania, która emanuje ciepłem i zniewala uśmiechem, której nie brakuje też stanowczości. 

Ich pracę będzie wspierał młody sprzedawca Filip, który dopiero zaczyna swoją karierę w salonie. Jest zielony, ale nadrabia ambicją i zaangażowaniem.

Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez czuwającego nad całością kampanii Maćka Bochniaka.

Zobacz: Plus wprowadza startery, jakich jeszcze nie było. W bonusie gigabajty
Zobacz: Nowy iPhone za ułamek ceny. Plus kusi ofertą

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Plus

Źródło tekstu: Plus