Wieczorek: Netia odeszła od outsourcingu w BOK-u [wideo]
Uroczyste otwarcie contact center w Bielsku-Białej, które miało miejsce kilka dni temu, było symbolicznym pożegnaniem z outsourcingiem w zakresie obsługi klientów Grupy Netia. Bielski zespół stanowi dla naszych klientów pierwszą linię wsparcia technicznego - pisze na firmowym blogu Karol Wieczorek z Netii.
![Wieczorek: Netia odeszła od outsourcingu w BOK-u [wideo]](https://www.telepolis.pl/grafika/miniatury/karol_wieczorek.jpg)
Uroczyste otwarcie contact center w Bielsku-Białej, które miało miejsce kilka dni temu, było symbolicznym pożegnaniem z outsourcingiem w zakresie obsługi klientów Grupy Netia. Bielski zespół stanowi dla naszych klientów pierwszą linię wsparcia technicznego - pisze na firmowym blogu Karol Wieczorek z Netii.
Ich praca jest bardzo dobrze oceniana przez klientów i przekłada się na poprawienie i tak już wysokiego wskażnika satysfakcji.. Jak mówiła podczas uroczystości Joanna Wcisło, dyrektor departamentu obsługi klienta (to przede wszystkim za jej sprawą w całej Grupie Netia stopniowo, już całkowicie odeszliśmy w obsłudze klientów od zatrudniania firm zewnętrznych), satysfakcja pracowników jest podstawowym elementem, bez którego nie można mieć zadowolonych klientów - pisze Wieczorek.
Contact centrer w Bielsku-Białej powstało w krótkim czasie. W ciągu 6 miesięcy udało się wyremontować i uzbroić w infrastrukturę biura (dawne regionalne biuro Dialogu) i zatrudnić oraz przeszkolić prawie 140 osób. Wszystko ruszyło z początkiem sierpnia.
<: F1449 :>