UPC Polska wprowadza „Inteligentne WiFi” oraz Viaplay w nowych pakietach

UPC Polska wprowadza do oferty „Inteligentne WiFi”, samouczące się oprogramowanie na modemach ConnectBox i GigaConnectBox. Ma to zapewnić lepszą jakość połączenia Wi-Fi na wielu urządzeniach w domu. Operator rozszerza też portfolio cyfrowej rozrywki, dodając serwis Viaplay.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UPC Polska wprowadza „Inteligentne WiFi” oraz Viaplay w nowych pakietach

UPC Polska wprowadza do oferty „najintelignetniejsze WiFi na rynku”, jak to określa operator, które zapewnia klientom stabilne połączenie w domowej sieci Wi-Fi na wielu urządzeniach, dzięki trzem rozwiązaniom:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Inteligentne WiFi – zaawansowane, samouczące oprogramowanie na modemach ConnectBox i GigaConnectBox zapewniające najlepsze, stabilne połączenie Wi-Fi na wielu urządzeniach jednocześnie, monitorujące jakość połączenia i reagujące, zanim pojawi się problem z sygnałem,
  • UPC WiFi Pods – bezobsługowy, inteligentny wzmacniacz sygnału Wi-Fi, zwiększający jego moc i zasięg. Dzięki niemu cały dom znajduje się w zasięgu Wi-Fi – od piwnicy aż po strych – co eliminuje „białe plamy” bez zasięgu,
  • UPC Connect – aplikacja na telefon, pozwalająca na podgląd urządzeń podłączonych do domowej sieci oraz sprawdzenie jakości sygnału Wi-Fi.

Dostęp do „Inteligentnego WiFi” 850 tys. klientów UPC uzyska od dziś, bezpłatnie.

Viaplay w UPC Polska

UPC poinformował również o wprowadzeniu Viaplay, serwisu SVOD, w którym można obejrzeć wydarzenia sportowe, hity kinowe oraz produkcje własne. W Viaplay widzowie uzyskają dostęp do takich lig piłkarskich, jak Bundesliga na wyłączność, UEFA Liga Europy i UEFA Liga Konferencji Europy, Formuły 1 (od sezonu 2023) oraz Premiere League (od sezonu 2022).

Najnowsza oferta UPC zapewnia wybór kanałów i serwisów z cyfrową rozrywką (w tym HBO, Canal+, Polsat Sport Premium, Eleven Sport oraz Viaplay), dostępnych dzięki dekoderom, jak np. UPC 4K TV BOX. UPC oferuje także kartę 4K CI+, umożliwiającą dostęp do kanałów 4K. Oferty internetu w różnych prędkościach z Inteligentnym WiFi i serwisem Viaplay dostępne są od 84,99 zł. Viaplay jako osobny pakiet kosztuje 34 zł, można też wybrać pakiet Viaplay + Polsat Sport Premium GO za 39,99 zł.

Start „Inteligetnego WiFi” i nowej oferty wspiera najnowsza kampania reklamowa, której twarzą i nowym ambasadorem marki UPC jest Marcin Prokop.