UOKiK - reklamy T-Mobile wprowadzały w błąd

Według UOKiK reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii Pierwszy prawdziwy no limit dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
39
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UOKiK - reklamy T-Mobile wprowadzały w błąd
UOKiK - reklamy T-Mobile wprowadzały w błąd








Inni obiecują Ci wszystko bez limitu. Prostestujemy! Jak wszystko? Skoro tylko rozmowy, a na Internet masz ograniczenia i limity. A w Heyah na abonament pierwszy prawdzimy no limit na wszystko za 49,98! Kup na heyah.pl.




Osoby, które jeszcze mają aktywną umowę w pakiecie Smart XL mogą liczyć na
  • niepobieranie opłaty 19,99 zł za nielimitowany Internet do momentu rozwiązania umowy i zwrot już naliczonych kosztów,
  • rabat 4,99 zł wprowadzony do końca umowy oraz zwrot już naliczonych kosztów, nawet w przypadku braku wyrażenia zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną,
  • rabat 4,99 zł wprowadzony do końca umowy oraz zwrot już naliczonych kosztów, nawet w przypadku braku wyrażenia zgody marketingowej,

osoby, których umowa już nie obowiązuje mogą liczyć na zwrot wymienionych wyżej kwot za cały okres trwania umowy


T-Mobile musi wysłać listy polecone


opublikowania w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, prasa, internet) oświadczenia