TP rozpoczęła kampanię wizerunkową

Telekomunikacja Polska rozpoczęła pierwszą od 2004 roku kampanię wizerunkową. Jej bohaterami są znani aktorzy ze swoimi dziećmi - pisze serwis Press.

Redakcja Telepolis
18
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
TP rozpoczęła kampanię wizerunkową

Telekomunikacja Polska rozpoczęła pierwszą od 2004 roku kampanię wizerunkową. Jej bohaterami są znani aktorzy ze swoimi dziećmi - pisze serwis Press.

Bohaterami kampanii jest Krystyna Janda z córką Marią Seweryn, Katarzyna Figura z córką Koko i Edward Lubaszenko z synem Olafem. Kampania przedstawia trzy wieloletnie programy społeczne realizowane przez TP na rzecz dzieci: Puchar TP dla dzieci (Lubaszenko), Telefon do Mamy (Figura) i Edukacja z Internetem (Janda). Na jej potrzeby powstała też strona internetowa tpdzieciom.tp.pl, po której internauci są oprowadzani przez pary występujące w filmach.

Dalsza część tekstu pod wideo