DAJ CYNK

T-Mobile wycofało "Rok ważności konta"

22.06.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 40985

Ważne 37

6

15 czerwca T-Mobile wycofało w ofertach na kartę usługę Roku ważności konta.

15 czerwca T-Mobile wycofało w ofertach na kartę usługę Roku ważności konta.

Z oferty wycofane zostały usługi:

  • Rok Ważności Konta,
  • Rok Ważności Konta po każdej rozmowie,
  • 100 dni ważności konta.

Klienci, którzy obecnie korzystają z usługi Rok ważności konta i Rok ważności konta po każdej rozmowie mogą nadal z niej korzystać. Jeśli ją wyłączą lub skorzystają z usługi, która ją automatycznie dezaktywuje, to stracą możliwość ponownej aktywacji.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
199. ~Jan Krok
0

2016-11-13 19:21:20

Zastanawiam się o co chodzi.Miałem rok ważności do dziś, szukałem numeru kodu do włączenia ponownie, bo jakiś czas temu wyłączyłem ważność roczną. I elegancko mi się RWK włączył i konto mam ważne do końca 2017 r. W czym problem?

Odpowiedz

198. ~rablosik
1

2016-07-01 20:25:44

Zapraszamy do play

Odpowiedz

197. ~JaJa
0

2016-07-01 16:00:55

Pracowałem kiedyś w Erze. Pamiętam ile ludzie płaci co miesiąc. Taki min. dla dzieciaka czy seniora to był 25zł na miesiąc, ewentualnie 50zł na 3 miesiące. Ludzie tyle ładowali i mieli mniej niż 100 minut... Zwykli ludzie cieszyli jak mieli rachunek 50-60zł. Taka była elastyczność cenowa na masowy abonament. W praktyce jednak płacili rachunki wieksze czyli 70-100zł. Sporo osób brało abonementy za ponad 100zł. Rachunki 250zł nie były rzadkie...A dziś no limit z paczka data maks 50-60zł, a dużo osob płaci 20-30zł za taki pakiet...Przychód z klienta spadł im bardziej niż o połowę... A koszty przecież za bardzo nie spadły.Cieżki biznes, w sumie tylko uzależnienie od neta daje im przyszłość czyli że każdy bedzie miał neta w telefonie i będzie musiał na to płacić...

Odpowiedz

196. ~l99
0

2016-06-30 12:36:08

Czy ktoś już to aktywował? Czy znikają minuty zbierane w usłudze BONUS?

Odpowiedz

195. ~Orzelek
0

2016-06-30 01:00:50

Jak to w T-Mobile bywa, trzeba pogrzebać w regulaminie:Pkt 2.9. Oferty promocyjnej nie można dezaktywować ani zawiesić w czasie jej obowiązywania na żądanie Użytkownika.Fajnie, że wciska się usługi na siłę :/ Wynika z tego, że trzeba przemęczyć się przez te 30 dni, po czym spróbować ponownie aktywować RWK.

Odpowiedz

194. ~wkurzony
0

2016-06-29 07:33:14

Na BOA dostałem informację, że teraz mogę mieć 100 dni ważności konta za 4,99 zł. Możecie to potwierdzić u źródła? Chociaż nie ukrywam, że w końcu przekonali mnie do zmiany sieci i albo wrócę do Orange, albo pójdę do Play.

Odpowiedz

193. ~drogie-t-mobile
0

2016-06-27 20:47:16

przenosze numer do konkurencji

Odpowiedz

192. ~Onn
0

2016-06-27 08:59:04

@191 Powiedz to tym co ze względów zdrowotnych czekają na operację z wyznaczonym terminem na 2023. Albo płacącym tysiące pln za leki na miesiąc. Jak są medyczne wskazania do noszenia telefonu przy sobie to niech NFZ dopłaca do RWK a nie komercyjna firma.

Odpowiedz

191. ~AQ
1

2016-06-26 23:53:19

Świadczenie takiej usługi powinno być obowiązkiem każdego operatora! A to dlatego, że są ludzie którzy ze względów np. zdrowotnych muszą mieć przy sobie telefon.

Odpowiedz

190. ~mosad
0

2016-06-25 11:51:17

wlo nosi dziurawe majtki

Odpowiedz

189. wlo
0

2016-06-24 11:11:42

188 - nie ;-)

Odpowiedz

188. ~
0

2016-06-24 10:34:48

wlo, ale jakby Ci brakowalo ma dom, oplaty 5oo zl, to bys zaczal sie martwic, ze 5oo jest, a mozesz jedynie pplizac przez szybke :-P

Odpowiedz

187. wlo
0

2016-06-24 10:20:24

A! I nie dzwonię z niego w ogóle ;)

Odpowiedz

186. wlo
0

2016-06-24 10:19:55

183 - ja mam prawie 500 zł na koncie numeru prepaid i nie narzekam ;-)

Odpowiedz

185. ~Onn
0

2016-06-24 10:16:07

Mobilizujesz rodzinę i wykorzystujecie tą kasę na usługi premium oddając dziadkowi w gotowce pobrane kwoty. (Zawsze ktoś ma nieodparte potrzeby dać się wydoić sms-em za np. 3,99) A następnie skok do poważnie traktującego klientów operatora. Swoją drogą APEL DO KUMATYCH WNUKÓW: sprawdzajcie co dziadkowie mają w umowach z operatorami telefonicznymi, kablowymi czy satelitarnymi!!! Deklarujcie asystę przy przedłużaniu tych umów! Sam wielokrotnie odkręcałem np szybki internet u 80-cio latki niemającej komputera ani smartfona, albo multiroom u osoby mieszkającej samotnie i posiadającej jeden telewizor....

Odpowiedz