DAJ CYNK

T-Mobile otwiera nowe biuro zapasowe

23.08.2017

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5983

Ważne 5

4

T-Mobile Polska po otwarciu nowego biura zapasowego we Wrocławiu oferuje przedsiębiorcom łącznie 273 w pełni wyposażone stanowiska pracy.



T-Mobile Polska po otwarciu nowego biura zapasowego we Wrocławiu oferuje przedsiębiorcom łącznie 273 w pełni wyposażone stanowiska pracy.

Biuro zapasowe w nowej lokalizacji oddaje w ręce przedsiębiorców 55 w pełni wyposażonych stanowisk pracy z dedykowaną siecią LAN, sprzętem komputerowym, drukarkami, kopiarkami oraz faksami. T?Mobile Polska zapewnia miejsca parkingowe oraz pełny monitoring wraz z ochroną budynku i, w razie konieczności, ze strefami ograniczonego dostępu.

Biuro zapasowe to specjalistyczna usługa oferowana najbardziej wymagającym firmom, które nie mogą pozwolić sobie na przerwanie działalności operacyjnej. W przypadku katastrof, takich jak pożar, powódź, czy kradzież lub w przypadku awarii "lokalizacji" (utrata zasilania, awaria infrastruktury telekomunikacyjnej itp.) biuro zapasowe może stanowić jedyny ratunek dla firmy. T?Mobile Polska jest w stanie zagwarantować ciągłości funkcjonowania kluczowych działów przedsiębiorstwa podczas lub tuż po wystąpieniu wyżej wymienionych zdarzeń w jednym z dwóch biur zapasowych, oferujących w sumie 273 stanowiska pracy utrzymywane w gotowości operacyjnej 24/7. W ofercie T?Mobile Polska znajdują się dwa warianty biur zapasowych: stanowiska dedykowane, czyli stanowiska biurowe przygotowane i wyposażone pod jednego określonego klienta oraz stanowiska współdzielone, które są oferowane kilku firmom, ale nie więcej niż czterem jednocześnie, których siedziby ze względów bezpieczeństwa są oddalone, o co najmniej 1 km od siebie.

Usługa biura zapasowego stanowi jeden z elementów rozwiązania business continuity, którego podstawą są centra danych w całej Europie. Przy ich pomocy T?Mobile Polska oferuje przedsiębiorcom odtworzenie ośrodka przetwarzania danych, przywrócenie działania systemów oraz odtworzenie środowiska biurowego z całą wymaganą infrastrukturą i zachowaniem bezpieczeństwa nie tylko technologicznego, ale także fizycznego. Jest to szczególnie ważne w przypadku np. rozległego ataku hackerskiego, który zablokuje pracę kluczowych dla przedsiębiorstwa działów.

Więcej informacji o biurze zapasowym na stronie usługi.

Źródło tekstu: T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się
65. wlo
0

2017-08-25 15:28:21

Jeśli są - jest UOKiK od tego, żeby zniknęły ;-)

Odpowiedz

64. wlo
0

2017-08-25 15:27:46

63 - ja nie widzę sprzeczności ;-)

Odpowiedz

63. ~pabloki
0

2017-08-25 15:25:48

62 tylko ze w regulaminie waznosci nie ma sprzecznosci jak w nowych no limitach tmobile.

Odpowiedz

62. wlo
0

2017-08-25 15:22:49

61 - chodzi dokładnie o to samo - o zasady ;-)

Odpowiedz

61. ~pabloki
0

2017-08-25 15:20:55

60 chodzi o dwie rózne rzeczy . w przypadku ważności konta chodzi o cennik czy co tam dla kart reguluje terminy wazności . nie zmieni bo ma tam złotówki.

Odpowiedz

60. wlo
0

2017-08-25 15:12:29

59 - przed chwilą mówiłeś, że zgodnie z regulaminem można coś zrobić co nie powinno być zrobione ;-)Ale wiesz co? Doradź koledze, żeby jednak zmienił operatora. Naprawdę są tacy, gdzie nie ma tego typu problemów ;-)

Odpowiedz

59. ~pabloki
0

2017-08-25 15:10:26

58 tak . konto zgodnie z regulaminem nie może być zablokowane bo jest termin wazności wychodzacych do 2018.

Odpowiedz

58. wlo
0

2017-08-25 14:30:04

57 - to znaczy, że może korzystać? Czy jak?

Odpowiedz

57. ~pabloki
0

2017-08-25 13:57:11

... 55 realnie nie zablokowane bo ważne do 08. 2018 .

Odpowiedz

56. ~pabloki
0

2017-08-25 13:56:08

55 problem dotyczy sprzeczności logicznej zapisów regulaminów. prawa są tylko teoretyczne. no , regulamin określa jednoznacznie ...że mogą zabrać kase wiec to zrobili. jedna reguła uruchamia drugą i wraca do pierwszej. wszystko zgodne z regulaminem. dziś dostał sms ze konto zablokowane . realnie nie

Odpowiedz

55. wlo
0

2017-08-25 12:45:11

54- no mają takie błędy.... Tylko nie bardzo rozumiem Twój problem w tym momencie. Ja, kiedy mam jakieś takie sytuacje, korzystam z moich praw. Operator mnie nie zbędzie stwierdzeniem, że to zgodnie z regulaminem, bo regulamin ma jednoznacznie określać prawa i zobowiązania. obu stron. Jak mówiłem nie raz - jeśli nie pomaga zwykła reklamacja, o głupie parę złotych do sądu bym poszedł.

Odpowiedz

54. ~pabloki
0

2017-08-25 12:32:01

53 tak powinno byc jak piszesz , ale jest niestety inaczej i zgodnie z regulaminem. sam chyba kojarzysz że niektóre regulaminy w tmobile odwoływały sie do nieistniejących punktów. to stanowisko było tylko konsultanta wiec dość niezobowiązujące. będzie reklamacja, oczywiście. na koniec napsze że wg mnie nie powinno byc ptu 2.8 w takiej formie .

Odpowiedz

53. wlo
0

2017-08-25 08:36:49

2.8. W okresie korzystania z Oferty aktywacja ofert wymienionych w ppkt 2.7 nie jest możliwa.Jak dla mnie oznacza to, że nie można równolegle włączyć (aktywować) innej oferty kiedy już korzysta się z "Bez limitu za 1 zł dziennie" czy "Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł". Dokładnie tak jak przy pierwszym czytaniu.2.7. Aktywacja Oferty powoduje automatyczną dezaktywację każdej z następujących ofert[...]No oczywista sprawa - wcześniej nie doczytałem, że na końcu dopisali te usługi - aktywacja wyłącza ofertę.I tak to powinno działać wg mnie. Jeśli natomiast mówisz, ze chwilę działało i "samo" się wyłączyło... Jeśli operator stawia opór... No są drogi dochodzenia swoich racji. Co innego mam Ci powiedzieć?Na pewno nie można z tego wysnuć wniosku (w kontekście zapisów punktu 2.7) że należy ofertę wcześniej wyłączyć, żeby włączyć inną. Chociaż tak pomyślałem nie doczytując do końca tego punktu ;-)Jeśli kolega ma prawnika, z pewnością znajdą sposób na dochodzenie swoich praw. Ja bym nie odpuszczał i z pewnością bym "skarżył" stanowisko operatora.Dodam, ze ostatnio reklamację siostrze napisałem ws. 1 esemesa za 20 groszy ;-)

Odpowiedz

52. ~pabloki
0

2017-08-24 21:37:04

wlo rzucisz okeim logicznym na te regulaminy tmobile?

Odpowiedz

51. ~pabloki
0

2017-08-24 14:48:41

50 ja napiszę Ci że na reklamacje ostatnio napisali mu że nie wyrażają zgody na sąd przy prezesie uke. no takie prawo. klient nie aktywował , operator zrobił to za niego , sam z siebie. wolą klienta była aktywacja miesiecznego . wyszło z tego tylko pobranie opłaty za miesieczny i krótki czas aktywności miesiecznego po czym samoistny powrót do dziennego.

Odpowiedz