Samsung podjedzie pod Twój dom i naprawi zepsuty smartfon
Samsung ruszył z kolejną niebanalną usługą w swoim Serwisie 2.0. Od teraz naprawę smartfonu czy tabletu na terenie Warszawy będzie można zamówić z dojazdem prosto pod dom lub biuro. Technicy naprawią urządzenie na miejscu w specjalnie przystosowanym aucie, w trakcie maksymalnie dwóch godzin.

Dziś do portfolio usług Samsung Serwis 2.0 dołączyła kolejna usługa, dzięki której naprawa urządzeń mobilnych staje się jeszcze prostsza. W kurs po Warszawie wyruszył Mobilny serwis Samsung. Wizytę mobilnego serwisu można teraz zamówić z dojazdem pod dowolny adres w Warszawie. Technicy w specjalnie przystosowanym vanie naprawią smartfon lub tablet Galaxy na miejscu, w ciągu dwóch godzin.



Aby skorzystać z usługi mobilnego serwisu, wystarczy napisać lub zadzwonić na całodobową infolinię Samsunga. Konsultant infolinii pomoże ustalić szczegóły naprawy i dogodny termin wizyty.
Koszt dojazdu mobilnego serwisu Samsung to dodatkowe 100 złotych. Serwisowi podlegają wszystkie urządzenia Galaxy bez względu na aktualny status gwarancji. Te bez gwarancji też są przyjmowane.
Przed oddaniem klientowi urządzenia, serwis Samsunga wypełnia raport, który opisuje wykonane testy sprawności – m.in. poprawnego ładowania baterii, obsługi dotykowej ekranu czy łączności Wi-Fi. Sprawdzany jest także aparat, mikrofon i głośniki. Raport podpisuje biorący udział w teście technik, który następnie dokładnie sterylizuje urządzenie.
Więcej o nowych usługach serwisowych można przeczytać na stronie: https://www.samsung.com/pl/support/mobilny-serwis.