DAJ CYNK

Play likwiduje taryfę w Virgin Mobile. Co z użytkownikami? (aktualizacja)

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Play likwiduje taryfę w Virgin Mobile. Co z użytkownikami?

Play poinformował o likwidacji taryfy Oferta 2012 w Virgin Mobile na kartę. Jej użytkownicy zostaną przeniesieni do innej taryfy. Będą też inne zmiany.

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Oferta 2012 – koniec taryfy

Play zamierza zlikwidować taryfę Oferta 2012 w Virgin Mobile na kartę. Jak poinformował fioletowy operator w komunikacie, od 10 stycznia 2023 roku osoby korzystające z tej taryfy będą korzystać na warunkach określonych w taryfie #ChcęWszystko. W związku z migracją:

  • ceny, warunki rozliczania ani zakres świadczonych usług nie ulegną zmianie,
  • środki z Pakietu Złotówek pozostaną bez zmian,
  • okres ważności połączeń wychodzących nie zmieni się,
  • usługi aktywne na koncie pozostaną aktywne,
  • użytkownicy będą mieli możliwość aktywacji usług i ofert promocyjnych niedostępnych w dotychczasowej taryfie.

Zobacz: Cennik taryfy #ChcęWszystko w Virgin Mobile na kartę

Tanio już było?

Z nieoficjalnych informacji, które dotarły do redakcji TELEPOLIS.PL wynika, że Play zamierza podnieść ceny połączeń oraz wiadomości SMS i MMS w Virgin Mobile na kartę. Poza tym nie każde doładowanie ma się przekładać na rok ważności konta dla połączeń wychodzących (od 24 stycznia). Takie zmiany zostały zapowiedziane w ofertach na kartę świadczonych pod markami Play i Red Bull Mobile.

Zobacz: Play podnosi ceny. Są też inne zmiany

W celu potwierdzenia lub obalenia powyższych informacji, wysłaliśmy pytanie do biura prasowego sieci Play. Jak tylko dostaniemy odpowiedź, podzielimy się nią z Czytelnikami.

Aktualizacja: Play dementuje

Biuro prasowe sieci Play udzieliło nam odpowiedzi na pytanie dotyczące ewentualnych zmian cen usług w Virgin Mobile na kartę. Takich nie będzie.

Odnośnie zmian cen połączeń, SMS/MMS - nie dotyczą one klientów Virgin Mobile.

– czytamy w odpowiedzi biura prasowego Play

Nie będzie też likwidacji roku ważności konta po doładowaniu konta kwotą z zakresu 5-300 zł.

Nie ma żadnych zmian w VM od 24 stycznia: ani w cenach połączeń, sms ani w ważności konta ani w wartościach doładowań.

Przy okazji dowiedzieliśmy się, że zmiana w postaci migracji użytkowników taryfy Oferta 2012 do taryfy #ChcęWszystko podyktowana jest względami technicznymi oraz niewielką liczbą klientów korzystających z likwidowanej taryfy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: Virgin Mobile, wł.