Play wprowadza nową usługę: możliwość odbioru zamówionych u operatora urządzeń w Paczkomatach InPost, sklepach Biedronka i Żabka oraz innych punktach w całym kraju. Łącznie jest to ponad 29 tys. punktów odbioru.
Play rozszerzył możliwości odbioru urządzeń zamawianych za pośrednictwem swojego sklepu internetowego na stronie play.pl. Poza dotychczasowymi opcjami dostawy kurierskiej bezpośrednio pod wskazany adres lub osobistego odbioru w jednym z salonów operatora klienci mogą też skorzystać z nowych form dostawy. Zamówienia można odbierać w ponad 29 tys. punktach, w tym:
Ponadto klienci Play mogą odebrać zamówienie przy okazji codziennych zakupów w sieciach sklepów:
Wraz z nowymi metodami dostawy Play oferuje też możliwość wyboru metody płatności z góry przy składaniu zamówienia lub za pobraniem – przy jego odbiorze.
Z tej formy dostawy mogą skorzystać zarówno klienci zamawiający samo urządzenie bez kontraktu, jak i razem z abonamentem. Przy zawieraniu umowy w sklepie internetowym weryfikacja tożsamości klienta odbywa się dzięki bezpiecznemu rozwiązaniu mojeID, gdzie autoryzacja przebiega za pomocą logowania do bankowości elektronicznej.
Jak wyjaśnia Play, właśnie dzięki mojeID operator mógł udostępnić odbiór przesyłek w powyższych punktach.
Zobacz: Play na kartę: zobacz, jak zgarnąć 200 GB Internetu
Zobacz: Play: nowe miejscowości w zasięgu LTE, styczeń 2022
Źródło zdjęć: Play
Źródło tekstu: Play