Play: usługa mojeID także przez telefon i w ofertach dla firm

Play rozszerza zastosowanie usługi potwierdzenia tożsamości mojeID także na oferty zawierane podczas rozmów telefonicznych oraz na oferty dla firm. Operator przekonuje, że wprowadzone ponad dwa miesiące temu rozwiązanie spodobało się klientom.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Play: usługa mojeID także przez telefon i w ofertach dla firm

W kwietniu Play wdrożył razem z KIR rozwiązanie mojeID, czyli szybki i bezpieczny sposób na potwierdzenie swojej tożsamości. Zawierając nową umowę lub przedłużając obecną przez sklep internetowy operatora, klient może dokonać autoryzacji za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Pozwala to szybko potwierdzić tożsamość na podstawie danych, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot, czyli w tym przypadku bank.

Dalsza część tekstu pod wideo

Play zauważył, że jego klienci bardzo lubią korzystać z tego rozwiązania i dlatego postanowił rozszerzyć zastosowanie mojeID także na oferty zawierane podczas rozmów telefonicznych oraz o oferty dla firm.

Co daje mojeID w Play?

Dzięki nowemu procesowi potwierdzania tożsamości po złożeniu zamówienia klient Play:

  • może łatwo i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość z wykorzystaniem bankowości elektronicznej,
  • może zaakceptować umowę, którą otrzyma na e-maila,
  • nie musi przekazywać kopii swojego dowodu osobistego kurierowi,
  • nie musi podpisywać żadnych dodatkowych dokumentów,
  • będzie mógł odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie punkcie odbioru lub od kuriera.

Stworzone przez KIR zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia użytkownikom dostęp do różnych usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.

Od marca 2021 roku mojeID dostępne jest także w Orange, a jako pierwszy wśród operatorów telekomunikacyjnych wprowadził je w połowie zeszłego roku T-Mobile.