Huaweiowa promocja Tindera - darmowe randki przez 6 miesięcy
Huawei dwoi się i troi, by zachęcić użytkowników do swoich smartfonów oraz związanego z nimi ekosystemu usług. Najnowsza oferta może niektórych rozgrzać do czerwoności i sprawdzić, że krew odpłynie im z mózgu gdzie indziej. Huawei proponuje za darmo Tindera Plus, czyli wersję premium aplikacji randkowej, na 6 miesięcy.

W najnowszej promocji Huawei użytkownicy urządzeń chińskiego producenta, którzy pobiorą aplikację Tinder ze sklepu AppGallery, otrzymają 6-miesięczny bezpłatny dostęp do Tinder w wersji Plus. Oferta dotyczy wszystkich urządzeń marki, zarówno tych starszych z usługami Google’a, jak i najnowszych modeli, bez GMS, ale za to z Huawei Mobile Services. Promocja potrwa do 4 października.



Jak zapewnia producent, ta najpopularniejsza na świecie aplikacja randkowa jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, dzięki czemu użytkownicy najnowszych urządzeń marki bazujących na HMS mogą w pełni korzystać ze wszystkich jej funkcji.
Proponowany przez Huaweia Tinder w wersji Plus to rozszerzona wersja premium podstawowej usługi dostępnej w aplikacji. Ceny za ten wariant zaczynają się od 9,99 USD miesięcznie. Dzięki Tinder Plus użytkownik zyskuje:
- nieograniczone polubienia,
- drugą szansę,
- 5 Superlajków na dzień,
- 1 Boost w miesiącu,
- paszport,
- usunięte reklamy.
Aby otrzymać bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do Tinder Plus, wystarczy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, a następnie wejść do sekcji „Prezenty” i pobrać kod.
Wygenerowany kod należy umieścić na końcu poniższego linku:
- www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”,
na przykład www.tinder.com/vip/123456. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować z aplikacji i ukończyć aktywację. Kod należy odebrać między 17 września a 4 października. Wykorzystać go można do 20 sierpnia 2021 roku.
Tinder został po raz pierwszy uruchomiony na kampusie uniwersyteckim w 2012 roku, a obecnie jest najpopularniejszą na świecie aplikacją do randkowania. Został pobrany przez ponad 340 milionów osób, jest dostępny w 190 krajach i w ponad 40 językach. Aplikację subskrybuje 6,2 miliona użytkowników, co czyni ją najbardziej dochodową aplikacją niezwiązaną z rynkiem gier na świecie.