Huawei przedłuża bezpłatną usługę door-to-door do końca maja
Użytkownicy sprzętu firmy Huawei, chcąc go naprawić, mogą skorzystać z usługi door-to-door, bezpłatnie do 31 maja 2020 roku. Jednocześnie do 15 czerwca zostaje przedłużona gwarancja na smartfony, tablety, laptopy, smartwatche i routery Huawei, jeśli oryginalnie miała się ona skończyć między 15 marca i 14 czerwca tego roku.

Bezpłatna usługa door-to-door, która została przedłużona do 31 maja tego roku, dotyczy urządzeń objętych gwarancją i umożliwia zamówienie kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do naprawy. Naprawione urządzenie wróci do właściciela tą samą drogą, dodatkowo zdezynfekowane.
Zobacz: Huawei: prześcignięcie Google i Apple zajmie „nie więcej niż 300 lat”
Zobacz: Test Huawei P40 Lite E - to mógł być świetny smartfon za 700 zł



Zamówienie na usługę door-to-door można złożyć na kilka sposobów:
- na stronie internetowej Huawei Wsparcie,
- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie, dostępnej na smartfonach marki,
- kontaktując się z infolinią Huawei.