T-Mobile Usługi Bankowe wprowadza nową bankowość mobilną
T-Mobile Usługi Bankowe udostępnia klientom nową bankowość mobilną. Dzięki nowej aplikacji mobilnej klienci mogą korzystać z usług szybciej, łatwiej i wygodniej niż na komputerze.

T-Mobile Usługi Bankowe udostępnia klientom nową bankowość mobilną. Dzięki nowej aplikacji mobilnej klienci mogą korzystać z usług szybciej, łatwiej i wygodniej niż na komputerze.
Według najnowszego raportu portalu prnews.pl liczba aktywnych użytkowników bankowości mobilnej osiągnęła 6,3 mln osób na koniec II kwartału 2016 roku (wzrost o 2 mln rok do roku). To blisko połowa wszystkich użytkowników bankowości internetowej, z której według ostatnich danych Związku Banków Polskich korzysta już ponad 13 mln Polaków. Nowa bankowość mobilna jest odpowiedzią T-Mobile na ten trend.
Aplikacja T-Mobile Usługi Bankowe jest zbudowana w oparciu o zasadę "Mobile First". Oznacza to, że większość nawet złożonych operacji można wykonać z telefonu. Dotyczy to też procesu otwarcia konta, aktywacji aplikacji czy nawet obsługi rachunku firmowego. Nie ma potrzeby przełączania się do bankowości internetowej.
Na wielości funkcji i zastosowań, nie ucierpiało doświadczenie klienta. Łatwe i bezpieczne logowanie, prezentowanie informacji przed zalogowaniem oraz płynne i wygodne działanie, wykorzystujące przyzwyczajenia nawigacyjne klientów i odpowiadające na ich oczekiwania, były głównymi celami przy projektowaniu aplikacji. Bankowość mobilna T-Mobile Usługi Bankowe została przygotowana od podstaw i niezależnie na każdy z systemów, a przez to jest w pełni zgodna z ich logiką i specyfiką nawigacji. W rezultacie aplikacja staje się integralną częścią systemu, w którym działa klient.
Aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe oddaje w ręce klientów szereg udogodnień:
- logowanie do konta za pomocą czytnika linii papilarnych lub gestem,
- integracja z systemem płatności Blik,
- dostęp do salda konta i trzech ostatnich transakcji od razu po doładowaniu,
- widżety dla systemu Android i iOS,
- automatyczne zapisywanie odbiorców transakcji i możliwość wykonania jej z różnych miejsc, np. z historii płatności lub listy kontaktów w telefonie,
- wyszukiwarka i możliwość szybkiego zablokowania karty,
- wniosek o kredyt dostępny za jednym kliknięciem,
- możliwość ustawienia cyklicznego doładowania telefonu na kartę.