T-Mobile staje się oficjalnym sponsorem piłkarskich reprezentacji Polski
T-Mobile Polska zawarł umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, stając się tym samym Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku.

Dzięki umowie zawartej z PZPN, T‑Mobile uzyskał możliwość posługiwania się tytułem sponsorskim w odniesieniu do kilku podmiotów: kadry narodowej oraz reprezentacji U21, młodzieżowych i kobiecych. Magentowy operator został również partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, gdzie publikowane są najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek naszych narodowych drużyn piłkarskich.
Zobacz: T-Mobile Polska gra z Legią Warszawa w akcji #GOTOWIDOPOMOCY
Zobacz: T-Mobile: Odpowiedzialna firma dba o środowisko


– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, aby znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T‑Mobile Polska dołączyła do grona Oficjalnych Sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach.
– powiedział Zbigniew Boniek, Prezes PZPN
– Polski Związek Piłki Nożnej od lat dba o rozwój tej dyscypliny, szkolenie trenerów, sędziów, a przede wszystkim tysięcy młodych piłkarzy i piłkarek. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej, chcemy wesprzeć ich w tych działaniach. W T‑Mobile stale łączmy ludzi i dostarczamy im emocji, dlatego z przyjemnością zostaliśmy sponsorem drużyny narodowej. Nawet jeżeli obecnie nie możemy uczestniczyć w wielkich wydarzeniach sportowych, wciąż możemy doświadczać radości z futbolu. Dopóki piłka w grze, jesteśmy jedną drużyną, dlatego chcemy wspierać kadrę, zarówno w pięknych, jak i nie najłatwiejszych chwilach.
– powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska
– W tych ciężkich, zupełnie zaskakujących czasach, pełnych obawy o ludzkie zdrowie i życie, każda optymistyczna wiadomość jest bardzo budująca. Dlatego też jesteśmy pełni uznania, że tak renomowana firma, jaką jest T‑Mobile, zdecydowała się na współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i będzie wspierała drużynę narodową do końca 2022 roku. Świadczy to o wielkiej klasie i odpowiedzialności naszego partnera, co szczególnie doceniamy w tak trudnym momencie, w którym znajduje się obecnie cały świat sportu.
– powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN
W związku z nowo zawartą umową, od pierwszego meczu reprezentacji Polski w 2020 roku logo T‑Mobile pojawi się na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach i plakatach. Będzie ono także umieszczone na stronie internetowej PZPN oraz na portalu Łączy Nas Piłka.
Sponsoring piłkarskich reprezentacji Polski otwiera przed T‑Mobile również inne możliwości. Operator planuje wprowadzenie specjalnych promocji i nowych ofert dla swoich klientów, które ułatwią im bycie bliżej sportowych emocji.