Startuje kampania T-Mobile "bez nonsensów". Na początek - to nonsens, że nowi mają lepiej
T-Mobile startuje z ogólnopolską kampanią reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej - Bez nonsensów. Na start operator chce pokazać, że stali klienci nie są u niego traktowani gorzej, niż nowi.

Przypomnijmy, że nowa kampania T-Mobile ma za zadanie walczyć z nonsensami obecnymi na polskim rynku telekomunikacyjnym. Wśród nich są tematy związane z obsługą klienta, opłatami, jakością usług oraz przedłużaniem umowy.



I to właśnie kwestia utrzymania klienta jest pierwszym tematem poruszanym przez operatora. Nowy spot pokazuje, że w przeciwieństwie do większości rynkowych sytuacji, klient przedłużający umowę w T-Mobile również może liczyć na rabaty, które najczęściej są zarezerwowane tylko dla nowych klientów. Operator przekonuje, że rabaty będzie można uzyskać nawet w trakcie trwania umowy oraz zaoferuje zniżki nie tylko na abonament, ale również na smartfony.