DAJ CYNK

T-Mobile mierzy się z nonsensem na rynku telekomunikacyjnym. Start nowej kampanii i strony internetowej

Sebastian Górski

Wydarzenia

Jak informuje T-Mobile, nonsensów na rynku telekomunikacyjnym nie brakuje. Sam operator je zauważa i w ramach nowej kampanii zamierza podjąć walkę o wyeliminowanie najbardziej dotkliwych problemów.

Zazwyczaj mamy do czynienia z podobnymi "nonsensami" u większości operatorów komórkowych. W ramach startującej właśnie kampanii T-Mobile wyszczególnia najczęstsze z nich i zamierza z nimi walczyć. Często słyszymy (i widzimy w sieci) narzekania na długi czas oczekiwania na infolinii, słabszą ofertę dla stałych klientów (nowi zazwyczaj mają lepiej) czy trudności w uzyskaniu najprostszych informacji.

Zobacz: Wiosenne okazje w T-Mobile: Internet domowy z laptopami i tabletami oraz zestawy z urządzeniami Huaweia

T-Mobile przygotowało spoty, które skupiają się na czterech najczęściej pojawiających się w sieci problemach rynku telekomunikacyjnego. Zawarte w nich komentarze nawiązują do tego co można przeczytać na oficjalnych profilach operatorów. 

Przy okazji T-Mobile uruchamia specjalną stronę internetową: www.beznonsensow.pl i obiecuje stopniową aktualizację zawartości. Jak tłumaczy Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką:

Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna.

Zobacz: T-Mobile nie podziela entuzjazmu Play w sprawie 5G Ready

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: informacja prasowa

Źródło tekstu: informacja prasowa