Wiadomości
Rosną wydatki reklamowe telekomów
W I połowie 2015 roku pięciu największych operatorów komórkowych zwiększyło wydatki na reklamę o 18,5%.
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

W I połowie 2015 roku pięciu największych operatorów komórkowych zwiększyło wydatki na reklamę o 18,5%.
Według informacji Kantar Media, łączne wydatki największych polskich operatorów na reklamę wyniosły w I kwartale 2015 roku 722 mln zł. Najwięcej wydało Orange - 237 mln zł, o 15,4% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Niewielki wzrost zanotował P4, o 1,7%, do 187,7 mln zł. Największy wzrost zanotował trzeci T-Mobile, o 47,5%, d8 138,07 mln zł. Kolejny Polkomtel wydał 132 mln zł (wzrost o 5,6%), a na ostatnim miejscu plasuje się, nienotowany w ubiegłym roku, Virgin Mobile (27,5 mln zł).
Dalsza część tekstu pod wideo
Operator | Wydatki 1H2015 w mln zł | Wydatki 1H2014 w mln zł | Wzrost |
---|---|---|---|
Orange | 237,03 | 205,34 | 15,40% |
P4 | 187,69 | 184,56 | 1,70% |
T-Mobile | 138,07 | 93,93 | 47,50% |
Polkomtel | 132,03 | 124,98 | 5,60% |
Virgin Mobile | 27,51 | 0 | - |
Pokaż więcej
Zobacz:
Zobacz: