Rok 2017 według Virgin Mobile

Największy wirtualny operator w Polsce podsumował kończący się 2017 rok w telekomunikacji.

Marian Szutiak (msnet)
51
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Rok 2017 według Virgin Mobile
Rok 2017 według Virgin Mobile




Roam Like At Home


Jako Virgin Mobile Polska konsekwentnie staliśmy przy stanowisku, iż literalne wdrożenie "Roam like at home" nie może doprowadzić do sytuacji, w której 90% klientów finansuje 10% tych, którzy nadużywają połączeń w roamingu. Otwartym pozostaje pytanie czy pomniejszone przychody nie przełożą się na spowolnienie inwestycji i konkurencyjność rynku


wielkiej czwórki




  • zmiana na pozycji lidera pod względem liczby aktywnych kart SIM (Play, 28,9% polskiego rynku),
  • duże inwestycje największych telekomów w działania marketingowe,
  • coraz częstsze wykorzystanie botów w obsłudze klientów jak i sprzedaży produktów,
  • coraz mniejsze ramki i coraz większe powierzchnie wyświetlaczy w smartfonach, nowe sposoby uwierzytelniania tożsamości (Face ID),
  • rozwój płatności zbliżeniowych telefonem.