Wiadomości
Rok 2017 według Virgin Mobile
Największy wirtualny operator w Polsce podsumował kończący się 2017 rok w telekomunikacji.
51
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Roam Like At Home
Jako Virgin Mobile Polska konsekwentnie staliśmy przy stanowisku, iż literalne wdrożenie "Roam like at home" nie może doprowadzić do sytuacji, w której 90% klientów finansuje 10% tych, którzy nadużywają połączeń w roamingu. Otwartym pozostaje pytanie czy pomniejszone przychody nie przełożą się na spowolnienie inwestycji i konkurencyjność rynku
wielkiej czwórki
- zmiana na pozycji lidera pod względem liczby aktywnych kart SIM (Play, 28,9% polskiego rynku),
- duże inwestycje największych telekomów w działania marketingowe,
- coraz częstsze wykorzystanie botów w obsłudze klientów jak i sprzedaży produktów,
- coraz mniejsze ramki i coraz większe powierzchnie wyświetlaczy w smartfonach, nowe sposoby uwierzytelniania tożsamości (Face ID),
- rozwój płatności zbliżeniowych telefonem.