Rakowski: tanie oferty no limit testem sprzedaży przez Internet

Przez lata ugruntowało się przekonanie, że jest jeden operator, który może być tani. Na tym budowany jest cały jego przekaz marketingowy. Orange zrobił swoje Nju Mobile i strzelił. Jak już strzelił - to my również będziemy strzelać tą samą amunicją. Jesteśmy przygotowani - mówi w wywiadzie dla serwisu rpkom.pl Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile.

Redakcja Telepolis
39
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Rakowski: tanie oferty no limit testem sprzedaży przez Internet

Przez lata ugruntowało się przekonanie, że jest jeden operator, który może być tani. Na tym budowany jest cały jego przekaz marketingowy. Orange zrobił swoje Nju Mobile i strzelił. Jak już strzelił - to my również będziemy strzelać tą samą amunicją. Jesteśmy przygotowani - mówi w wywiadzie dla serwisu rpkom.pl Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile.

Swoją drogą to dla telekomów dobry test, aby sprawdzić, czy Polacy są gotowi kupować przez internet usługi. Ten kanał jeszcze raczkuje, ale kto wie? My dziś, dzięki ofercie Heyah non stop widzimy już prawie dwukrotny wzrost sprzedaży przez Internet - mówi Rakowski.

Jak dodaje, prawdą jest, że Heyah non stop to promocja, bo oferta została wprowadzona bardzo szybko. Ale wszystko zależy od klientów. Jeżeli będą chcieli korzystać z tych usług dłużej, oczywiście będa mogli. Nie ma planów zakończenia promocji.

Dalsza część tekstu pod wideo