Rakowski: nowa oferta Heyah uderzy w Play
To nie my rozpoczęliśmy wojnę cenową, ale musimy odpowiedzieć na ruchy konkurencji - deklaruje Miroslav Rakowski, prezes PTC. I zapewnia, że oferta będzie równie dobra, co konkurencji - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

To nie my rozpoczęliśmy wojnę cenową, ale musimy odpowiedzieć na ruchy konkurencji - deklaruje Miroslav Rakowski, prezes PTC. I zapewnia, że oferta będzie równie dobra, co konkurencji - pisze Dziennik Gazeta Prawna.
Rakowski przyznał, że operator wykorzysta do tego markę Heyah, ponieważ jest skierowana do młodszego klienta, ale także by nie osłabiać głównej marki T-Mobile niższymi cenami.
Zobacz: Nowa oferta Heyah 15. maja.
To uderzenie głównie w segment Play - dodaje Rakowski. Może ono osłabić dynamikę wzrostu czwartego co do wielkości operatora, który od siedmiu lat odbiera klientów Plusowi, T-Mobile i Orange, głównie dzięki niższym cenom.