Wyniki Multimedia Polska po 3Q2016
Po III kwartale przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 4,36% do 550 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 21,94 mln zł, czyli o 42% mniej niż przed rokiem.

Po III kwartale przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 4,36% do 550 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 21,94 mln zł, czyli o 42% mniej niż przed rokiem. W raportowanym kwartale przychody wzrosły o 5% do 184,6 mln zł, ale zysk netto spadł o 26% do 10,24 mln zł rdr.
Po trzecim kwartale przychody z segmentu telewizji stanowiły 49,64%, z Internetu 30,61%, z telefonii 12,69%, a pozostałe źródła stanowiły 7,08%.
Na września Grupa Multimedia Polska świadczyła usługi na rzecz 835,4 tys. abonentów, z których 396,8 tys. korzystało z jednej usługi, 310,2 tys. korzystało z dwóch usług, a 128,3 tys. z trzech i więcej usług.
Na dzień 30 września łącznie firma dostarczała swoim klientom 1,736 mln usług (RGU), czyli 65,7 tys. więcej (5,2% więcej) niż na koniec 3Q2015 r.:
- usługi wideo - 847,7 tys. (wzrost o 6% rok-do-roku)
- usługi internet - 530,3 tys. (spadek o 1% rok-do-roku)
- usługi głosowe - 269,8 tys. (spadek o 5% rok-do-roku)
- pozostałe usługi (t.j. energia, monitoring, ubezpieczenia) - 88,4 tys. (wzrost o 211% rok-do-roku)