DAJ CYNK

Wyniki Lenovo po 2Q2017

18.08.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3525

Ważne 2

2

W II kwartale 2017 roku na rynek trafiło ponad 10 mln smartfonów Lenovo. Na niektórych rynkach sprzedaż wzrosła o ponad 100%.



W II kwartale 2017 roku na rynek trafiło ponad 10 mln smartfonów Lenovo. Na niektórych rynkach sprzedaż wzrosła o ponad 100%.

W stosunku do II kwartału 2016 roku sprzedaż smartfonów Lenovo w Europie Zachodniej wzrosła o 137%, a w Ameryce Łacińskiej o 56%. W sumie w II kwartale 2017 roku na rynek trafiło 11 mln smartfonów. Obroty działu mobilnego wzrosły o 2,4% w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku.

Poza Chinami dział mobilny firmy zanotował 1,7 mld dolarów przychodu.

Przychody całej firmy Lenovo w II kwartale 2017 roku wyniosły 10 mld dolarów (wzrost o 1,4 mld dolarów rok do roku), zysk operacyjny 110 mln dolarów, ale firma zanotowała stratę netto na poziomie 72 mln dolarów.

Źródło tekstu: Lenovo; wł

Tagi: 2Q2017 lenovo
Komentarze
Zaloguj się
16. ~end
0

2017-08-31 11:36:39

@ sumix co masz na myśli mówiąc brak wsparcia? bo osobiście nie mam do nich żadnych zastrzeżeń

Odpowiedz

15. ~daniel
0

2017-08-27 21:31:18

ich nowe telefony są coraz lepsze, fajnie że zadbali też o serwis i dużo łatwiej coś załatwić

Odpowiedz

14. kraken
0

2017-08-21 15:21:07

@13 hmm, ja chyba wiem czemu... może temu, że faktycznie sporo ludzi ma problem z serwisem lenovo?? generalnie z serwisów sprzętowych bardzo często więcej problemów niż pożtyku

Odpowiedz

13. ~marek
0

2017-08-21 15:00:34

do czytelnik 123 nie wiem czemu ludzie narzekają na serwis Lenovo, jak miałem problem szybko się z nimi skontaktowałem, krok po kroku konsultantka podpowiedziała mi jak mogę rozwiązać swój problem.... także myślę, że w narzekaniu ludzi jest sporo przesady...

Odpowiedz

12. ~czytelnik123
0

2017-08-19 18:43:50

Byliście kiedykolwiek na profilu Lenovo na FB? Jeśli nie, to warto tam zajrzeć - bo ilość źle potraktowanych klientów przez serwisy gwarancyjnej oraz całą markę (wszak przykład zawsze idzie z góry) aż zatrważa... A tanie to sprzęty nie są - natomiast zlewka klientów jest przepotężna.

Odpowiedz

11. Backfire
0

2017-08-19 10:49:31

sumix, dokładnie - dałem się raz nabrać na tablet Yoga8. Kosztował ponad 3x tyle co średnia cena tabletów w tym czasie. Sprzętowo całkiem nieźle, ale wsparcie jak za takie pieniądze produktu, w końcu klasy premium (przynajmniej wg ceny), słabe. Dostarczyli aktualizację 4.2 -> 4.4 i po roku od premiery porzucili wsparcie. Nie było też aktualizacji z łatkami bezpieczeństwa. Teraz mam Sprzętowo fajny tablet, który lada moment stanie się bardzo kosztownym elektrosmieciem, a bez problemu obsluzylby Androida 7.1.2 (a myślę, że i z 8.x nie byłoby problemu). Odrazu chciałbym zgasić krzykaczy pt /''bo za słaby sprzęt na aktualne Androidy/'' - używam telefonu z 7.1.2 na slabiutkim Snapdragon 410 z 1GB RAM. Nie jest to rakieta, ale działa ładnie wszystko jak należy.

Odpowiedz

5. ~sumix
0

2017-08-19 08:36:58

Dalem im kiedys szanse. Produkty ok ale braku wsparcia nie daruje. Omijam tak jak smartfony Sony.

Odpowiedz

0

2017-08-18 20:45:47

2). a skąd - xiaomi ich wypchnie.

Odpowiedz

1. bornyn
1

2017-08-18 20:29:56

dobrze im idzie, kibicuje dalej

Odpowiedz