Wyniki Grupy Tell w 1H2015

Grupa Tell zakończyła pierwszą połowę 2015 roku skonsolidowanymi przychodami ze sprzedaży w wysokości 155,643 mln zł (o 28,6% więcej niż w pierwszej połowie zeszłego roku) i wypracowała zysk netto w wysokości 4,058 mln zł (o 31% więcej niż w 1H2014).

Redakcja Telepolis
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wyniki Grupy Tell w 1H2015

Grupa Tell zakończyła pierwszą połowę 2015 roku skonsolidowanymi przychodami ze sprzedaży w wysokości 155,643 mln zł (o 28,6% więcej niż w pierwszej połowie zeszłego roku) i wypracowała zysk netto w wysokości 4,058 mln zł (o 31% więcej niż w 1H2014).

W skład grupy wchodzą: spółka Tell sprzedająca usługi sieci Orange w 152 salonach, spółka Euro-Phone sprzedająca usługi sieci T-Mobile w 81 salonach oraz spółka PTI sprzedająca usługi sieci Plus w 77 salonach. Sieć sprzedaży została zmniejszona o 32 salony (18 - Orange, 8 - T-Mobile, 6 - Plusa) w odniesieniu do końca czerwca 2014 r.
W ramach grupy działają jeszcze spółki Cursor (100% udziałów) i Divante (51% udziałów). Obie spółki zajmują się sprzedażą w tzw. kanałach nowoczesnych, czyli m.in. przez Internet i mobilne kanały sprzedaży.

Dalsza część tekstu pod wideo
Przychody ze sprzedaży produktów i towarów (mln zł) - Grupa Tell 1H2015 1H2014 zmiana
Przychody za sprzedaż usług telekomunikacyjnych 46,428 47,612 -2,5%
Zestawy i doładowania pre-paid 7,377 8,240 -10,5%
Telefony abonamentowe 47,801 60,319 -20,8%
Pozostałe przychody 5,738 4,888 17,4%
Razem 107,354 121,060 -11,3%
Pokaż więcej


Wolumen sprzedaży usług - Grupa Tell 1H2015 1H2014 zmiana
Aktywacje post-paid 242519 270058 -10,2%
Aktywacje pre-paid 50544 55370 -8,7%
Pokaż więcej