DAJ CYNK

Wyniki Grupy OEX w 1H2016

31.08.2016

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 3897

Ważne 0

1

Grupa OEX (wcześniej Grupa Tell) zakończyła pierwszą połowę 2016 roku skonsolidowanymi przychodami ze sprzedaży w wysokości 177,449 mln zł i wypracowała zysk netto w wysokości 4,553 mln zł.

Grupa OEX (wcześniej Grupa Tell) zakończyła pierwszą połowę 2016 roku skonsolidowanymi przychodami ze sprzedaży w wysokości 177,449 mln zł (o 14% więcej niż w pierwszej połowie zeszłego roku) i wypracowała zysk netto w wysokości 4,553 mln zł (o 12,2% więcej niż w 1H2015).

W skład grupy wchodzą: spółka Tell sprzedająca usługi sieci Orange w 144 salonach, spółka Europhone sprzedająca usługi sieci T-Mobile w 72 salonach oraz spółka PTI sprzedająca usługi sieci Plus w 71 salonach. Sieć sprzedaży została zmniejszona o 23 salony (8 - Orange, 9 - T-Mobile, 6 - Plusa) w odniesieniu do końca czerwca 2015 r.
W ramach grupy działają jeszcze spółki Cursor (operacje logistyczne) i Divante (obszar związany z IT wspierającym sprzedaz? i marketing).

Przychody ze sprzedaży produktów i towarów (mln zł) - Grupa OEX 1H2016 1H2015 zmiana
Przychody za sprzedaż usług telekomunikacyjnych 47,707 46,438 2,7%
Zestawy i doładowania pre-paid 6,543 7,377 -11,3%
Telefony abonamentowe 38,061 47,801 -20,4%
Pozostałe przychody 5,250 5,738 -8,5%
Razem 97,561 107,354 -9,1%


Wolumen sprzedaży usług - Grupa OEX 1H2016 1H2015 zmiana
Aktywacje post-paid 266693 250403 6,5%
Aktywacje pre-paid 71878 50544 41,3%

Wspomnieć trzeba, że 26 sierpnia Polkomtel wypowiedział spółce PTI umowę ramową na prowadzenie salonów i sprzedaż usług. umowa ta obowiązuje do końca 2016 r. Jednocześnie trwają negocjacje w celu podpisania nowej umowy obowiązującej od 1 stycznia 2017 r.

Zobacz: Polkomtel wypowiedział umowę jednej swojej sieci sprzedaży

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
1. ~Stb
2

2016-09-01 09:40:01

Napiszcie może o wynikach Comperii jak leci na pysk z akcjami :( Zaraz sie okaże ze Telepolis bedzie musiał Witek odkupić żeby uratować markę.

Odpowiedz