DAJ CYNK

Wydatki reklamowe operatorów w lutym

12.03.2018

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Prawo, finanse, statystyki

Interakcje: 2870

Ważne 2

1

W lutym 2018 roku firmy telekomunikacyjne wydały na reklamę 74,4 mln zł. Najwięcej wydał Orange.



W lutym 2018 roku firmy telekomunikacyjne wydały na reklamę 74,4 mln zł. Najwięcej wydał Orange.



Wydatki reklamowe firm telekomunikacyjnych są porównywalne z branżą motoryzacyjną i finansową. Wydatki każdej z nich stanowiły po 9% kwoty wydanej na reklamę w lutym. Prym pod tym względem wiedze branża farmaceutyczna.



Telekomy niemal całkowicie zrezygnowały z reklam w prasie, skupiając się głownie na telewizji. Tylko firmy z branży finansowej wydają więcej na reklamę w telewizji. Z kolei w Internecie najwięcej na reklamę wydają firmy handlowe.



W podziale na pojedynczego operatora, w lutym 2018 roku na reklamę najwięcej wydał Orange - 22 mln. Drugie miejsce przypadło Plusowi, ale wydatki Grupy Cyfrowy Polsat były porównywalne do wydatków Orange.



Wśród reklam operatorów cały czas króluje konwergencja i oferty łączone (25% reklam), ale tylko w niewielkim stopniu ustępują one reklamom ofert na kartę (24%).

Źródło tekstu: IMM

Komentarze
Zaloguj się
25. ~7 Nieszczęść a żyć trzeba
0

2018-03-12 22:12:18

To nie telekomunikacyjny, ale bardzo podobają mi się reklamy Żabki. Są nienachalne i wg mnie sympatyczne.

Odpowiedz

24. ~nielubiezielonego
0

2018-03-12 21:59:44

jakby do kupy zliczyc te cala zielona spolke ten caly polkomtel to by przebili i pomaranczowych...majewski to chyba znany tylko z ich reklam

Odpowiedz

23. adrjannn
0

2018-03-12 17:18:33

@4, Play buduje nadajniki :D

Odpowiedz

22. Kurtys99
0

2018-03-12 16:48:03

Do nowej reklamy różowego strasznie Wellmanowa nie pasuje ;-;

Odpowiedz

21. ~
1

2018-03-12 16:16:09

Orange wydało najwięcej na reklamę i co to dało. Lepiej wydaliby na naprawę wciąż otwartej skrzynki do której pada deszcz, śnieg i wieje do niej wiatr. Mróz i inne warunki pogodowe ciągle niszczą te kable i nikt z tym nic nie robi. Kable są na wierzchu, każdy się może podłączyć, wszystko gnije.>

Odpowiedz

20. karolka
1

2018-03-12 15:46:31

Bardzo ciekawe jak to się przekłada na rzeczywistą sprzedaż.

Odpowiedz

19. ~nokiller
1

2018-03-12 13:57:56

Mam nadzieję, że producentów bezużytecznych suplementów diety spotka ten sam los, co większość lichwiarskich firm pożyczkowych

Odpowiedz

18. ~~~`
0

2018-03-12 13:39:39

Banki i firmy farmaceutyczne, to jedyne co widzę w TV. Dwa największe raki tego chorego świata. Wciskanie kredytów i tabletek

Odpowiedz

17. iphoneski
0

2018-03-12 13:28:45

@4 bo już mają to gdzieś, karawanę rozpędzili i jedzie, jak stanie to znowu zaczną wydawać.

Odpowiedz

16. ~7 Nieszczęść i choroby
-3

2018-03-12 12:53:30

3 i 12). W tv może i mniej, nie znaczy, że nie więcej - bo np. płacą za dobre wpisy płatnym klakierom pleja?

Odpowiedz

0

2018-03-12 12:43:03

Reklamy W4 stały się nudne do bólu. Czy one są, czy ich nie ma, nie zwracam już od dawna na nie uwagi. Za to ostatnia reklama Netii jest ciekawa.

Odpowiedz

14. ruskov
1

2018-03-12 12:21:35

no tak, jak sie nie ma porządnych ofert to sie inwestuje w reklamy, zeby przyciagnac jakis dudkow - co zrobilo orange i plus. Ponad 20 milionów na reklamy..

Odpowiedz

13. ~
1

2018-03-12 12:13:24

Farmacja: Srodki na erekecje i przeciwbolowe. Tak jakby cala polska miala problemy ze bolem i wzwodem albo bolesnym wzwodem.

Odpowiedz

12. ~
2

2018-03-12 11:58:03

I gdzie hejterzy, którzy krzyczą, że Play traci kasę na reklamy?

Odpowiedz

11. orson_dzi
0

2018-03-12 11:51:34

@1 Każdy sprzedaje co może, prepaid w aptece dobra rzecz :P

Odpowiedz