Rosną wydatki operatorów na reklamę. W maju wydali oni ponad 30 mln zł więcej niż lutym. Liderem wydatków był Plus. Rosną wydatki operatorów na reklamę. W maju wydali oni ponad 30 mln zł więcej niż lutym. Liderem wydatków był Plus. W lutym 2018 roku wzrosły wydatki we wszystkich branżach, poza handlem. W przypadku telekomunikacji wydatki wzrosły z 74,4 mln zł do 106,5 mln zł. Na wszystkich zdjęciach pierwsze są wydatki lutowe, drugie majowe. Niewielkie zmiany zaszły w wydatkach na reklamę w poszczególnych mediach. W lutym operatorzy wydawali minimalną kwotę na reklamę w prasie, ponad 20% na reklamę w internecie i zdecydowaną większość na reklamę w telewizji. W maju delikatnie wzrosły wydatki na reklamę w prasie, spadły z kolei wydatki na promocję w internecie. Wzrosły wydatki prawie wszystkich operatorów, poza Cyfrowym Polsatem, utrzymującym stały poziom. Najwięcej wydał Plus, delikatnie powyżej 25 mln zł. Całkowicie zmienił się profil wydatków. Podczas gdy w lutym operatorzy promowali głównie oferty łączone i oferty na kartę, tak w maju najwięcej wydatków pochłaniała promocja ofert abonamentowych i dla firm.